Internet jako narzędzie marketingowe - uwarunkowania psychologiczne

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Pieszczoch Cezary
dc.date.accessioned 2014-01-09T11:11:51Z
dc.date.available 2014-01-09T11:11:51Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3635
dc.description.abstract Problem badawczy obejmuje zdiagnozowanie, która grupa wiekowa respondentów jest szczególnie podatna na wpływ reklamy internetowej oraz dotyczy oceny metod i technik wywierania wpływu stosowanych przez ten rodzaj reklamy wobec potencjalnych konsumentów - pracowników bankowych. Celami badań niniejszej pracy jest pozyskanie odpowiedzi na pytania: 1. Które z narzędzi promocji w Internecie są najlepiej rozróżnianie przez konsumentów? 2. Która z badanych grup wiekowych jest najbardziej podatna na przekaz reklamowy oraz najczęściej podejmuje decyzje o zakupie produktów drogą internetową? 3. Czym kierują się konsumenci-pracownicy bankowi dokonując zakupu w Internecie? Hipotezy postawione przez autora: I. Najczęstszymi konsumentami poszukującymi produktów do zakupu w Internecie są ludzie młodzi, którzy mają wyrobiony nawyk korzystania z sieci. II. Sposoby wywierania wpływu przez reklamę internetową są najskuteczniejsze w portalach internetowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing przedsiębiorstwa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject Internet pl
dc.subject promocja w Internecie pl
dc.subject wywieranie wpływu przez reklamy internetowe pl
dc.title Internet jako narzędzie marketingowe - uwarunkowania psychologiczne pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info