dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Pieszczoch Cezary |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-09T11:11:51Z |
|
dc.date.available |
2014-01-09T11:11:51Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3635 |
|
dc.description.abstract |
Problem badawczy obejmuje zdiagnozowanie, która grupa wiekowa respondentów jest szczególnie podatna na wpływ reklamy internetowej oraz dotyczy oceny metod i technik wywierania wpływu stosowanych przez ten rodzaj reklamy wobec potencjalnych konsumentów - pracowników bankowych. Celami badań niniejszej pracy jest pozyskanie odpowiedzi na pytania:
1. Które z narzędzi promocji w Internecie są najlepiej rozróżnianie przez konsumentów?
2. Która z badanych grup wiekowych jest najbardziej podatna na przekaz reklamowy oraz najczęściej podejmuje decyzje o zakupie produktów drogą internetową?
3. Czym kierują się konsumenci-pracownicy bankowi dokonując zakupu w Internecie?
Hipotezy postawione przez autora:
I. Najczęstszymi konsumentami poszukującymi produktów do zakupu w Internecie są ludzie młodzi, którzy mają wyrobiony nawyk korzystania z sieci.
II. Sposoby wywierania wpływu przez reklamę internetową są najskuteczniejsze w portalach internetowych. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
Internet |
pl |
dc.subject |
promocja w Internecie |
pl |
dc.subject |
wywieranie wpływu przez reklamy internetowe |
pl |
dc.title |
Internet jako narzędzie marketingowe - uwarunkowania psychologiczne |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |