Zarządzanie marką luksusową – na przykładzie branży samochodowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Głowacki, Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-09T15:06:33Z
dc.date.available 2014-01-09T15:06:33Z
dc.date.issued 2012-09-28 23:30:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3662
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy dyplomowej jest problematyka zarządzania marką, a w szczególności zarządzania marką luksusową. W pierwszej części pracy przedstawiono i omówiono pojęcia związane z istotą marki oraz procesy efektywnego zarządzania marką. W kolejnych częściach przedstawiono pojęcia związane z marką luksusową, a także dokonano analizy i oceny rynku dóbr luksusowych, a w szczególności rynku samochodów luksusowych w Polsce. W ramach pracy zaprojektowano i przeprowadzono badanie, które miało na celu zbadanie świadomości i wiedzy o markach luksusowych, a także sprawdzenie jakie cechy marek luksusowych są dla badanych najważniejsze. Problematyka będąca przedmiotem pracy ma pomóc ocenić na ile polski rynek dóbr luksusowych jest dopasowany do wymagań naszych obywateli. pl
dc.description.abstract The main reason of this thesis is the issue of brand management, especially the luxury brand management. The first part presents and discusses concepts related to the essence of the brand and processes of efficient brand management. The following sections presents concepts related to the luxury brand, as well as the analysis of the luxury goods market in particular the luxury car market in Poland. In the survey, which was aimed to examine the awareness and knowledge of luxury brands, as well as to judge which specific attributes of luxury brands are the most important. The issue of this thesis should help to show up how Polish market is adapted to requirements of the customers. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject luksus pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject branża samochodowa pl
dc.subject marka luksusowa pl
dc.subject brand pl
dc.subject luxury brand pl
dc.subject brand management pl
dc.subject automotive industry pl
dc.title Zarządzanie marką luksusową – na przykładzie branży samochodowej pl
dc.title.alternative Luxury brand management – based on the example of automotive industry pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-09T12:25:02Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info