Wizerunek przedsiębiorstwa a społeczna odpowiedzialność

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Batko, Robert
dc.date.accessioned 2014-01-10T08:33:42Z
dc.date.available 2014-01-10T08:33:42Z
dc.date.issued 2012-09-28 13:55:54
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3686
dc.description.abstract Praca ta jest poświęcona przedstawieniu roli wizerunku przedsiębiorstwa a także społecznej odpowiedzialności. Pierwszy rozdział przedstawia czym jest wizerunek oraz jakie są jego elementy i narzędzia kreowania. Rozdział drugi opisuje tematykę społecznej odpowiedzialności. Przedstawia genezę pojęcia, sposoby kształtowania postaw społecznie odpowiedzialnych oraz korzyści z wprowadzania go jako narzędzia wspierającego wizerunek. Przeprowadzone badania ankietowe na terenie Nowego Sącza przedstawiono w raporcie, który potwierdził postawione hipotezy oraz dał podstawy do wyciągnięcia dodatkowych wniosków iż społeczeństwo, choć dostrzega pozytywne działania społecznej odpowiedzialności i jej korzystny wpływ na wizerunek, to chęć wsparcia łączy ze swoimi materialnymi możliwościami i stopą życia; kolejny wniosek odnosi się do ceny produktów na polskim rynku, która według respondentów jest nieadekwatna do jakości. pl
dc.description.abstract This work is dedicated to the presentation of the role of corporate image and corporate social responsibility. The first chapter presents an image of what it is and what are its elements and creating tools. The second chapter describes the theme of social responsibility. Shows the origin of the concept, how socially responsible attitudes and benefits of entering it as a tool to support image. Surveys conducted in New Sacz presented in the report, which confirmed the hypotheses and gave rise to draw additional conclusions that the public recognizes the positive steps but social responsibility and its positive impact on the image but the desire to support combined with their material capabilities and the rate of life; another application refers to the prices of products on the Polish market, which according to the respondents is inadequate for quality. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject marketing pl
dc.subject public relations pl
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu pl
dc.subject Corporate Social Responsibility pl
dc.subject image pl
dc.title Wizerunek przedsiębiorstwa a społeczna odpowiedzialność pl
dc.title.alternative Image of company & social responsibility pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-09T13:45:30Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info