Plan marketingowy firmy „Rozella” zajmującej się hodowlą ptaków egzotycznych w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Chodur, Wojciech
dc.date.accessioned 2014-01-10T11:14:12Z
dc.date.available 2014-01-10T11:14:12Z
dc.date.issued 2012-09-25 18:18:01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3719
dc.description.abstract Praca prezentuje problematykę planowania marketingowego. Omówiono zasady oraz techniki planowania marketingowego. Dodatkowo przeanalizowane zostały metody tworzenia profesjonalnego planu marketingowego. Szczegółowej analizie został poddany rynek hodowli ptaków egzotycznych w Polsce. Badaniu poddani zostali hodowcy ptaków egzotycznych, przyszli potencjalni klienci firmy Rozella. W przeprowadzonym badaniu podjęto próbę zdefiniowania kierunków rozwoju rynku. Jak również próbę identyfikacji potrzeb zgłaszanych przed podmioty rynkowe. W tym celu został użyty stworzony wcześniej kwestionariusz ankietowy. Uzyskane wyniki pozwoliły opracować profesjonalny plan marketingowy dla firmy Rozella panującej funkcjonować na rynku ptaków egzotycznych w Polsce. Wykorzystane źródła to literatura przedmiotu, opisująca istotę oraz znaczenie planowania marketingowego jak również opracowania z zakresu funkcjonowania rynku ptaków egzotycznych. pl
dc.description.abstract The research analyses the problem of business planning in the field of Polish birds rising. The focus is both on current market trends as well as future prospects of the industry. What is more, there have been identified the prospective customers’ needs and demands. The survey on the advantages and drawbacks of market’s tendencies has been carried out. On the basis on the results there has been designed a professional marketing plan for Rozella Co. The academic business studies have been taken into consideration in collaboration with exotic birds species’ essays. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject plan marketingowy pl
dc.subject biznes plan pl
dc.subject planowanie pl
dc.subject business planning pl
dc.subject forward planning pl
dc.subject exotic birds species industry pl
dc.subject ptaki egzotyczne pl
dc.title Plan marketingowy firmy „Rozella” zajmującej się hodowlą ptaków egzotycznych w Polsce pl
dc.title.alternative The business forward planning. The case study of Rozella Co. Polish exotic birds trade pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T09:43:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info