Efektywne wykorzystanie reklamy outdoorowej w kampanii promocyjnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Fedko, Karol
dc.date.accessioned 2014-01-10T13:19:00Z
dc.date.available 2014-01-10T13:19:00Z
dc.date.issued 2012-09-28 00:23:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3732
dc.description.abstract Prawidłowo przeprowadzona akcja promocyjna nie może istnieć bez swojego podstawowego składnika, jakim jest reklama. Obecnie reklama może przybierać szereg różnorodnych form czy postaci. Jedną z nich jest reklama zewnętrzna, czyli reklama znajdująca się na specjalnych nośnikach umieszczanych na zewnątrz budynków, czy obiektów, w miejscach społecznie dostępnych. Zaletą reklamy zewnętrznej jest jej ogólnodostępność. Zaleta ta może być jednocześnie wadą tej reklamy, albowiem rodzi się pytanie o efektywność takiej reklamy, która skierowana jest do ogółu. Celem niniejszej pracy jest odpowiedź na pytanie, jaki zasięg oddziaływania uzyskuje kampania reklamowa wykorzystująca reklamę zewnętrzną. Przeprowadzone badania pokazują bowiem, że reklama zewnętrzna ma stosunkowo duże spektrum oddziaływania. Kampania promocyjna wykorzystująca reklamę zewnętrzną, może odnieść lepsze efekty od tradycyjnych technik reklamowych. pl
dc.description.abstract Promotion is properly carried out, can not do without its primary ingredient which is advertising. Currently, advertising can take several different forms, or forms, one of which is outdoor advertising. So advertising located on special media placed on the outside of buildings or objects in public places. The advantage of outdoor advertising is its general accessibility. On the other hand, this advantage may also be its main enemy, since it raises the fundamental question about the effectiveness of such advertising, which is addressed to the general public. The aim of work is less the answer to the question what extent the impact of the advertising campaign is achieved using outdoor advertising. The study has shown that outdoor advertising has a relatively large range of impact. Promotional campaign using outdoor advertising may make more effective than traditional advertising techniques. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama zewnętrzna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej pl
dc.subject billboard pl
dc.subject cityligh pl
dc.subject outdoor pl
dc.subject Out-of-home advertising pl
dc.title Efektywne wykorzystanie reklamy outdoorowej w kampanii promocyjnej pl
dc.title.alternative Effective use outdoor advertising in promotion campaign pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-09T14:01:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info