Wybór tematyki pracy magisterskiej wynikał z mojego doświadczenia zawodowego oraz zainteresowań przedmiotowych. Praca w części teoretycznej składa się z trzech rozdziałów i rozwija tematykę dotyczącą funkcji spełnianych przez reklamę internetową w odniesieniu do działalności małych firm. Miejscem badań jest Ośrodek Wypoczynkowy „Barbara” w Gródku k/ Nowego Sącza. W części metodologicznej pracy sformułowany został problem badawczy oraz nakreślone cele badawcze i dwie hipotezy. Następnie hipotezy zostały poddane weryfikacji przy pomocy ankiety, jako metody oraz dwóch narzędzi badawczych, tj. kwestionariuszy ankietowych adresowanych do klientów firmy oraz pracowników. Na tej podstawie empirycznej zostały porównane opinie obu grup respondentów oraz sformułowane wnioski mogące mieć zastosowanie praktyczne dla właścicieli firmy.
The theme of the thesis stems from my experience and interests in question. Working in the theoretical part consists of three chapters and develops themes on the functions performed by the online advertising for small companies. The place of research is the Recreation Center "Barbara" in Gródek k / Nowy Sacz. As part of the methodological work was formulated the research problem and research objectives and outlined two hypotheses. Then the hypothesis has been verified through a survey as a method and two research tools such as questionnaires, surveys addressed to customers and employees. On this basis, were compared to empirical opinions of the two groups of respondents and the conclusions drawn may be of practical use to the owners of the company.