Funkcje reklamy internetowej w promowaniu działalności gospodarczej małych firm na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego "Barbara"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Czoch, Jakub
dc.date.accessioned 2014-01-10T14:43:52Z
dc.date.available 2014-01-10T14:43:52Z
dc.date.issued 2012-09-27 15:00:56
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3745
dc.description.abstract Wybór tematyki pracy magisterskiej wynikał z mojego doświadczenia zawodowego oraz zainteresowań przedmiotowych. Praca w części teoretycznej składa się z trzech rozdziałów i rozwija tematykę dotyczącą funkcji spełnianych przez reklamę internetową w odniesieniu do działalności małych firm. Miejscem badań jest Ośrodek Wypoczynkowy „Barbara” w Gródku k/ Nowego Sącza. W części metodologicznej pracy sformułowany został problem badawczy oraz nakreślone cele badawcze i dwie hipotezy. Następnie hipotezy zostały poddane weryfikacji przy pomocy ankiety, jako metody oraz dwóch narzędzi badawczych, tj. kwestionariuszy ankietowych adresowanych do klientów firmy oraz pracowników. Na tej podstawie empirycznej zostały porównane opinie obu grup respondentów oraz sformułowane wnioski mogące mieć zastosowanie praktyczne dla właścicieli firmy. pl
dc.description.abstract The theme of the thesis stems from my experience and interests in question. Working in the theoretical part consists of three chapters and develops themes on the functions performed by the online advertising for small companies. The place of research is the Recreation Center "Barbara" in Gródek k / Nowy Sacz. As part of the methodological work was formulated the research problem and research objectives and outlined two hypotheses. Then the hypothesis has been verified through a survey as a method and two research tools such as questionnaires, surveys addressed to customers and employees. On this basis, were compared to empirical opinions of the two groups of respondents and the conclusions drawn may be of practical use to the owners of the company. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject funkcje reklamy pl
dc.subject internet pl
dc.subject mała firma pl
dc.subject narzędzia marketingowe pl
dc.subject promocja pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject advertising functions pl
dc.subject small business pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promotion pl
dc.title Funkcje reklamy internetowej w promowaniu działalności gospodarczej małych firm na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego "Barbara" pl
dc.title.alternative The functions of Internet adversing in promoting economic activities of small businesses for example Holiday Camp "Barbara" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T14:12:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info