Analiza wizerunku Dziennika Polskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Golonka, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-12T08:26:42Z
dc.date.available 2014-01-12T08:26:42Z
dc.date.issued 2012-09-27 22:32:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3841
dc.description.abstract Proces kształtowania wizerunku na rynku jest coraz ważniejszym składnikiem działań marketingowych, zwłaszcza w warunkach narastającej konkurencji. Podstawą wszelkich działań w tym zakresie jest skuteczna komunikacja. Dotyczy to w szczególności przedsiębiorstw usługowych oraz tych, w których wizerunek jest podstawowym kryterium wyboru przez klienta. Przykładem może być rynek prasowy – czytelnicy wybierają ten tytuł, który posiada w ich opinii najlepszy wizerunek, a więc jest rzetelny, wiarygodny i opiniotwórczy. W tym przypadku klienci (czytelnicy) w większym stopniu kierują się reputacją gazety niż faktyczną jej ofertą. Praca przybliża zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku i budowaniem świadomości marki na przykładzie Dziennika Polskiego. Praca ma charakter badawczy. Badania zostały przeprowadzone w celu określenia, jaki wizerunek Dziennika Polskiego funkcjonuje w lokalnej społeczności czytelników tej gazety w Nowym Sączu. pl
dc.description.abstract The process of creating the image of the company is an increasingly important component of marketing activities, especially regarding increasing competition. The basis of any action taken in marketing area is effective communication. This applies in particular to service providers and those companies in which the image is the main reason for choosing the particular offer by customers. An example may be the newspaper market - readers choose the title that has, in their opinion the best image, and so is honest, trustworthy and influential. In this case, the customers (readers) follow more the reputation than actual newspaper's offer. This elaboration introduces issues of image creation and branding on example of Dziennik Polski and has a research character . The study was conducted to determine what kind of image of Dziennik Polski are functioning in the community of readers of the newspaper in Nowy Sącz. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject marka pl
dc.subject sondaż diagnostyczny pl
dc.subject rynek prasowy pl
dc.subject Dziennik Polski pl
dc.subject Nowy Sącz pl
dc.subject image pl
dc.subject brand pl
dc.subject diagnostic survey pl
dc.subject press market pl
dc.subject Dziennik Polski pl
dc.subject Nowy Sącz pl
dc.title Analiza wizerunku Dziennika Polskiego pl
dc.title.alternative Analysis of the brand Dziennik Polski pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T10:41:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info