Zastosowanie komunikacji marketingowej przy otwarciu wielkopowierzchniowych placówek handlowych na przykładzie Tesco Polska Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Szajkiewicz, Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-13T09:18:54Z
dc.date.available 2014-01-13T09:18:54Z
dc.date.issued 2012-09-27 10:43:48
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3890
dc.description.abstract Niniejsza praca traktuje o komunikacji marketingowej stosowanej przez detaliczne sieci handlowe. Na przykładzie TESCO Polska ukazano działania z zakresu komunikacji marketingowej prowadzone podczas otwarć placówek handlowych. Do celów badawczych wykorzystano dane dotyczące otwarcia CHM (Compact HiperMarket) w Kościerzynie i HM(HiperMarket) w Kluczborku. W wyniku przeprowadzonych analiz wyciągnieto wnioski, iż w działaniach związanych z otwarciami placówek TESCO Polska (bez względu na format otwieranego obiektu) zastosowano wiele wspólnych narzędzi i metod komunikacji marketingowej, które ze względu na swą skuteczność, lub adekwatność do lokalnych uwarunkowań mogły zostać zastosowane w wielu obiektach na terenie kraju. Natomiast planowanie działań marketingowych dla każdego nowego sklepu wymaga indywidualnego podejścia, a także analizy możliwie dużej ilości czynników indywidualnych w danym otoczeniu rynkowym, które mogą mieć wpływ na ostateczny efekt zaplanowanych działań. pl
dc.description.abstract That dissertation is about marketing communication used by the retailer’s chains. Based on TESCO Polska case there are shown the marketing communication activities conducted during new shops openings of CHM (Compact Hypermarket) in Kościerzyna and HM (Hypermarket) in Kluczbork. As the result of the analysis made, there were the following conclusions drawn: regardless of the size of the shop open, the same marketing communication tools and techniques could be used, although as for the marketing activities the individual strategy should be created. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject narzędzia i techniki komunikacji marketingowej pl
dc.subject stategie sieci handlowych pl
dc.subject hipermarket pl
dc.subject TESCO pl
dc.subject marketing communication pl
dc.subject marketing communication tools and techniques pl
dc.subject the retailer’s chains strategies pl
dc.subject hypermarket pl
dc.title Zastosowanie komunikacji marketingowej przy otwarciu wielkopowierzchniowych placówek handlowych na przykładzie Tesco Polska Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative Marketing communication conducted by Tesco Polska Sp. z o.o. during the stores openings pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T10:41:54Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info