Kształtowanie polityki cenowej na przykładzie wybranych przedsiębiorstw handlowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Szczepaniak, Barbara
dc.date.accessioned 2014-01-13T15:10:06Z
dc.date.available 2014-01-13T15:10:06Z
dc.date.issued 2012-09-14 00:14:41
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3933
dc.description.abstract W pracy omówiono zagadnienia związane z kształtowaniem polityki cenowej. Analizie poddano strategie i techniki cenowe oraz przedstawiono funkcjonowanie ceny w kontekście narzędzi marketingu mix oraz merchandisingu. W ramach pracy przeprowadzono badania jakościowe i ilościowe wykorzystując metody ankiety oraz obserwacji, miały one za zadanie zidentyfikowanie wybranych zagadnień dotyczących wiedzy, opinii i postaw nabywców wobec technik cenowych. Wyniki badań pozwoliły sformułować wnioski dotyczące efektywności merchandisingu, polityki cenowej wybranych placówek handlowych oraz umożliwiły poznanie stopnia świadomości konsumentów na temat technik cenowych. pl
dc.description.abstract The thesis discusses issues related to the creating of pricing policies. Project includes analayze of pricing strategies and techniques, as well as introduces functioning of prices in the context of the marketing mix tools and merchandising. The thesis includes qualitative and quantitative research methods which are questionnaire and observation. Survey were designed to identify selected issues concerning knowledge, opinions and attitudes of buyers to pricing techniques. The project results provides conclusions of the effectiveness of merchandising and pricing policy of selected retail and also extend knowledge about the scale of consumer awareness concerning pricing techniques. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject polityka cenowa pl
dc.subject strategie cenowe pl
dc.subject techniki cenowe pl
dc.subject merchandising pl
dc.subject cena pl
dc.subject decyzje zakupowe pl
dc.subject pricing pl
dc.subject pricing strategies pl
dc.subject techniques pricing pl
dc.subject merchandising pl
dc.subject price pl
dc.subject purchase decisions pl
dc.title Kształtowanie polityki cenowej na przykładzie wybranych przedsiębiorstw handlowych pl
dc.title.alternative The formation of pricing policy based on selected traders pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-13T14:33:49Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info