Formułowanie strategii małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "X"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Kokot Łukasz
dc.date.accessioned 2014-01-13T21:40:29Z
dc.date.available 2014-01-13T21:40:29Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3940
dc.description.abstract Tematyka niniejszej pracy jest związana z zastosowaniem zarządzania strategicznego w szczególnego typu organizacjach, charakteryzujących się przede wszystkim małymi rozmiarami, ale również pewnymi specyficznymi cechami, które spróbuje zdefiniować w pracy. Znaczenie małych jednostek, mimo pewnego zwiększenia nimi zainteresowania, związanego z programami unijnymi, wspierającymi tego typu działalność, było raczej mało dostrzegane w perspektywie kilkunastu lat. Sytuacja powoli zmienia się między innymi dzięki takim instytucją jak Konfederacja Polskich Pracodawców Prywatnych, PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz niektórym wydawnictwom (np. Difin). Brakuje jednak literatury z zakresu zarządzania strategicznego przeznaczonych stricte dla małych przedsiębiorstw, najczęściej jest to temat poboczny opracowań z tego zakresu, na który jest poświęcane kilka lub kilkanaście stron. Inspiracją podjęcia tematu strategii w małej firmie było dostrzeżenie istotności małych przedsiębiorstw zarówno z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, jak i bezpośredniego wpływu na nią. Zainteresowanie autora tego typu podmiotami jest również związane z teraźniejszą jak i przyszłą pracą zawodową. W kręgu zainteresowań jest także rozwój tych podmiotów, który jest prawie niemożliwy bez myślenia strategicznego. Przedsiębiorstwo może kształtować swój rozwój właśnie poprzez użycie różnego rodzaju strategii. Praca została napisana w oparciu o metodę analityczno-syntetyczną pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject małe przedsiębiorstwo pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza strategiczna przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza PEST pl
dc.subject analiza luki strategicznej pl
dc.subject sektor meblowy w Polsce pl
dc.subject analiza punktowa sektora pl
dc.subject analiza potencjału pl
dc.subject bilans strategiczny pl
dc.title Formułowanie strategii małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "X" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info