Analiza sprzedaży zabawek w firmie "Racik"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Grzesiak Agata
dc.date.accessioned 2014-01-14T19:26:25Z
dc.date.available 2014-01-14T19:26:25Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4003
dc.description.abstract Obecnie firmy sprzedające zabawki nowoczesne i nieznane stają przed zadaniem wytłumaczenia klientom racji bytu swych towarów – takich np. jak Klocki MindStorms, które umożliwiają po podłączeniu do komputera samodzielnie nakręcić film. Sprzedawcy muszą wykonać bardzo odpowiedzialne zadanie polegające na przekonaniu przyszłego klienta do korzyści otrzymywanych po zakupieniu zabawki. Przyszłość zmierza zatem w kierunku skomplikowanych zabiegów sprzedaży, które jednocześnie będą dokształcać klienta. Przez całe dziesięciolecia proces sprzedaży czegokolwiek był źródłem kontrowersji, a nawet głębokiego zakłopotania. Konsumenci uznawali sprzedawców za manipulantów. Wskutek tego wytworzyli też rozmaite mechanizmy obronne, by chronić się przed manipulacjami. W prawdzie zabawki są przeznaczone dla dzieci, a one nie wymagają szczególnych sposobów przekonywania by coś kupiły jednak większość z nich jest w towarzystwie osoby starszej, która kontroluje poczynania swych pociech i sprzedawcy. Niniejsza praca jest dokładną analizą sprzedaży zabawek w firmie „Racik”. Jest odzwierciedleniem rzeczywistości panującej na rynku zabawek. Autor próbuje dowieść, iż przy zakupie zabawek najważniejszą rolę odgrywają trzy czynniki tj. produkt, zachowanie oraz techniki marketingowe, które zostały omówione w poszczególnych rozdziałach. Przedstawia politykę dokonywania zakupów w przeciętnym sklepie zabawkowym. Analizuje zachowania klientów, pokazuje jakie czynniki warunkują zakup towarów pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek zabawek pl
dc.subject sprzedaż zabawek innowacyjnych pl
dc.subject zabawka pl
dc.subject produkt marketingowy pl
dc.subject promocja pl
dc.subject akwizycja sprzedaży zabawek pl
dc.subject reklama pl
dc.subject świadomość dziecka pl
dc.title Analiza sprzedaży zabawek w firmie "Racik" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info