Outsourcing funkcji personalnej na przykładzie firmy "Grupa Tempo"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Wojnar Waldemar
dc.date.accessioned 2014-01-16T22:18:10Z
dc.date.available 2014-01-16T22:18:10Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4143
dc.description.abstract Wielu specjalistów zajmujących się pojęciami związanymi z outsourcingiem jest zdania, iż outsourcing w niedługim czasie ma szanse stać się niezwykle ważnym elementem w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Wielu z nich jest zdania, iż jeśli outsourcing ma przynieść wymierne korzyści(podniesienie jakości zarządzania zasobami ludzkimi przy równoczesnej redukcji kosztów) to musi on być częścią strategii personalnej przedsiębiorstw. Wiąże się to z kompleksowym podejściem do zagadnienia outsourcingu funkcji personalnej. Kompleksowość owego podejścia ma polegać na określeniu celów związanych z outsourcingiem, doborze właściwej firmy świadczącej usługi outsourcingowe, opracowanie zakresu „wydzielenia” poszczególnych subfunkcji na „zewnątrz” czy tez gruntownej analizy związanej z potencjalnymi korzyściami, tudzież ryzykiem związanym z zastosowaniem outsourcingu. Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza podstawowych pojęć związanych z outsourcingiem funkcji personalnej, funkcjonowania firmy outsourcingowej "Grupa Tempo" oraz badanie poziomu satysfakcji klientów korzystających z usług owej firmy. Dokonano charakterystyki czynników sprzyjających rozwojowi i obszarów, w których można zastosować owa metodę zarządzania zasobami ludzkimi oraz przedstawiono ideę outsourcingu funkcji personalnej. Opisano sposoby mierzenia satysfakcji klientów, w szczególności metodę ankietową. Przedstawiono charakterystykę klientów, jak również potencjalnych konkurentów firmy "Grupa Tempo" oraz zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject outsourcing pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject funkcja personalna pl
dc.subject satysfakcja klientów pl
dc.subject usługi outsourcingowe pl
dc.subject metoda ankietowa pl
dc.title Outsourcing funkcji personalnej na przykładzie firmy "Grupa Tempo" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info