Ocena pozycji strategicznej na przykładzie firmy "Packprofil"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Piaszczyńska, Agata
dc.date.accessioned 2014-01-16T22:18:34Z
dc.date.available 2014-01-16T22:18:34Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4144
dc.description.abstract Każde działające przedsiębiorstwo przyjmuje odpowiednią mu pozycję strategiczną na rynku. Czasami wybór ten dokonywany jest świadomie, a czasami jest wynikiem długoletnich zmagań i prowadzonych działań przedsiębiorstwa. Pozycja strategiczna, do której organizacja dąży, poprzedzona jest wyborem odpowiedniej strategii, czyli planu działania. To z kolei wymaga od firmy dokonania wielu analiz strategicznych, które wymagają bardzo dobrej znajomości przedsiębiorstwa oraz branży, w której ono działa. Celem pracy jest ocena pozycji strategicznej na przykładzie firmy Packprofil. Opisano definicje strategii, możliwości zastosowania poszczególnych strategii oraz metod analizy strategicznej. Przedstawiono charakterystykę przedsiębiorstwa oraz wskaźniki dotyczące produkcji i sprzedaży. Dokonano analizy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy, przedstawiono wnioski z przeprowadzonych analiz a także wskazówki do podjęcia odpowiednich kroków prowadzących do dalszego rozwoju. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza makrootoczenia pl
dc.subject wskaźniki pl
dc.subject analiza przedsiębiorstwa pl
dc.subject produkcja pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.title Ocena pozycji strategicznej na przykładzie firmy "Packprofil" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info