Benchmarking w procesie reorganizacji pracy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Piekarz Anna
dc.date.accessioned 2014-01-17T14:41:11Z
dc.date.available 2014-01-17T14:41:11Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4217
dc.description.abstract Benchmarking jest metodą, która polega na porównaniu się z najlepszymi i uczeniu się od nich lepszych metod rozwiązania problemów oraz różnorakich sposobów osiągnięcia celów. Benchmarking jest, więc stosowany przez organizacje uczące się, które ukierunkowane są na rozwijanie umiejętności zorientowanych na wyniki i poprawę efektywności działania. Proces porównania wymaga odniesienia osiągniętych wyników do przyjętego wzorca. W przypadku benchmarkingu wzorcem tym mogą być obiekty funkcjonujące w ramach uczącej się organizacji. Nasuwa się, więc pytanie, jakie kroki należy podjąć, aby poprzez wprowadzenie zmian udoskonalić badany proces i jakie czynności są niezbędne do realizacji założonych celów? Celem pracy jest analiza i wskazanie elementów niezbędnych w procesie doskonalenia obsługi klienta oraz poprawa funkcjonowania przedsiębiorstwa TELBESKID. W dostępnych opracowaniach zwracano szególną uwagę na strukturę organizacyjną oraz proces rekrutacji. Proces przyłączenia do sieci telekomunikacyjnej jawi się jako jeden z najistotniejszych procesów, w której klient odgrywa bardzo ważna rolę i to on w dużej mierze przyczynia się do sprawnego funkcjonowania firmy oraz generuje zyski. Skuteczność przeprowadzonych badań wymaga sformułowania wstępnych hipotez. Omawiana problematyka skłania badacza do podjęcia próby zweryfikowania ich w pracy badawczej. Hipotezy badawcze:1.Proces przyłączenia klienta do sieci telekomunikacyjnej jest kluczowym elementem zarządzania spółka telekomunikacyjną. 2. Firmą wzorcową w analizie procesu obsługi klienta jest TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. 3.Metodyka benchmarking jest skutecznym sposobem doskonalenia procesu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject benchmarking procesów pl
dc.subject reengineering pl
dc.subject doskonalenie przedsiębiorstw pl
dc.subject rynek usług telekomunikacyjnych pl
dc.subject spółka "Telbeskid" pl
dc.title Benchmarking w procesie reorganizacji pracy pl
dc.title.alternative Benchmarking in the reorganization work process pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info