Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie piekarni Bonus – Plus

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Bednarz, Wojciech
dc.date.accessioned 2013-07-17T09:35:57Z
dc.date.available 2013-07-17T09:35:57Z
dc.date.issued 2010-09-27 18:40:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/426
dc.description.abstract Problematyka pracy dotyczy zagadnienia skutecznego zarządzania marką i wykorzystania w tym celu działań promocyjnych. Celem pracy było rozpoznanie problematyki marki, narzędzi i strategii jej kształtowania. Podjęto także próbę określenia w jaki sposób promować markę oraz jaki wpływ na markę ma promocja. Celem pracy było również przedstawienie i ocena marki Bonus – Plus, działającej na rynku piekarskim, a także wytyczenie możliwych kierunków dla jej rozwoju. Rozdział pierwszy dotyczy pojęcia marki, jej cech oraz funkcji jakie spełnia. Następnie traktuje o sile marki jako źródle przewagi konkurencyjnej. Krótko charakteryzuje pojęcie przewagi konkurencyjnej oraz opisuje wyznaczniki silnej marki, nawiązując przy tym do wielu znanych na dzisiejszym rynku. Ostatni podrozdział skupia się kształtowaniu marki od podstaw. Drugi rozdział dotyczy promocji. Jako pierwsze opisuje pojęcie, funkcje oraz znaczenie promocji w działalności przedsiębiorstwa. Następnie charakteryzuje główne instrumenty promocji, po czym próbuje określić wpływ promocji na markę. Na zakończenie opisuje działania promocyjne jakie wspierały dwie polskie marki: Orlen i Frugo. Rozdział trzeci otwiera część praktyczną pracy, dotyczącą marki Bonus – Plus. Czwarty rozdział skupia się na zarządzaniu marką Bonus – Plus. Na początku autor charakteryzuje tę markę. Następnie ocenia i analizuje jej pozycję i siłę. Ostatnia część rozdziału jest propozycją własną autora i dotyczy zarządzania marką Bonus – Plus w przyszłości. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject promocja pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.title Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie piekarni Bonus – Plus pl
dc.title.alternative Shaping the brand of the enterprise on the exmple of the bakery Bonus - Plus pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-07-15T09:23:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info