Polityka komunikacji przedsiębiorstwa turystycznego z rynkiem na przykładzie nowosądeckich biur podróży

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Konieczny, Ewelina
dc.date.accessioned 2013-07-17T09:47:08Z
dc.date.available 2013-07-17T09:47:08Z
dc.date.issued 2010-02-24 18:32:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/427
dc.description.abstract Przedmiotem rozważań zawartych w pracy jest polityka komunikacji przedsiębiorstwa turystycznego z rynkiem. Polityka komunikacji marketingowej stanowi istotny element strategii marketingowej przedsiębiorstwa turystycznego. Procesy komunikacyjne biura podróży z otoczeniem obejmują zespół środków i działań, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informację o produkcie bądź usłudze. Polityka promocji przedsiębiorstw turystycznych stanowi narzędzie oddziaływania na rynek a także walkę z konkurencją. Istotą działań promocyjnych jest spowodowanie pozytywnego zrozumienia przez odbiorców informacji zakodowanych w przekazie. Polityka promocji przekazuje potencjalnym klientom informacje, dowody, obietnice, skłaniając ich do kupna oferowanych produktów i usług. Ma także na celu wywołanie przychylnych opinii o przedsiębiorstwie. Praca składa się z czterech rozdziałów. Celem pracy jest dokonanie diagnozy polityki komunikacyjnej wybranych nowosądeckich biur podróży. Wyznacza on szereg celów szczegółowych, którymi są: poznawanie polityki komunikacji w działalności przedsiębiorstwa turystycznego, określenie specyfiki komunikacji w sektorze turystycznym, analiza narzędzi i działań promocyjnych wykorzystywanych przez przedsiębiorstwo turystyczne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject Nowy Sącz pl
dc.subject rynek turystyczny pl
dc.subject biuro podróży pl
dc.subject komunikacja pl
dc.title Polityka komunikacji przedsiębiorstwa turystycznego z rynkiem na przykładzie nowosądeckich biur podróży pl
dc.title.alternative Communication policy between tourist enterprise and customers on the basis of travel agencies in Nowy Sacz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-07-15T09:23:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info