dc.contributor.advisor |
Wojnarowski, Józef |
|
dc.contributor.author |
Kaszyk Daniel |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-18T21:29:44Z |
|
dc.date.available |
2014-01-18T21:29:44Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4281 |
|
dc.description.abstract |
Na rynku usług bankowych widoczna jest zwiększająca się konkurencja między bankami, które dążą do obrony i umocnienia swojej pozycji. Osiągnięcie tych celów i jednocześnie zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów jest możliwe, gdy banki kierują się w swoim działaniu orientacją marketingową. Oznacza to, że działania banku poprzedzone są badaniami jego zasobów i możliwości oraz otoczenia w jakim funkcjonuje. Odpowiednio dobrana kompozycja instrumentów marketingu sprzyja realizacji zamierzonych celów marketingowych i zaspokojeniu potrzeb klientów. W praktyce chodzi o przygotowanie zintegrowanego i skoordynowanego programu działań w zakresie marketingu mix: Polityki produktu; Polityki cenowej; Polityki dystrybucyjnej; Polityki promocji. Autor niniejszej pracy chciałby omówić marketing mix w działalności Banku Raiffeisen oraz jego oddziaływanie na obszar byłego województwa nowosądeckiego. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
Raiffeisen Bank Polska S.A. |
pl |
dc.subject |
strategia produktu bankowego |
pl |
dc.subject |
polityka promocji |
pl |
dc.subject |
strategia ceny |
pl |
dc.subject |
dystrybucja produktu bankowego |
pl |
dc.title |
Marketing mix w działalności Raiffeisen Bank Polska S.A. i jego oddziaływanie na obszarze byłego województwa nowosądeckiego |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |