Marketing mix w działalności Raiffeisen Bank Polska S.A. i jego oddziaływanie na obszarze byłego województwa nowosądeckiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wojnarowski, Józef
dc.contributor.author Kaszyk Daniel
dc.date.accessioned 2014-01-18T21:29:44Z
dc.date.available 2014-01-18T21:29:44Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4281
dc.description.abstract Na rynku usług bankowych widoczna jest zwiększająca się konkurencja między bankami, które dążą do obrony i umocnienia swojej pozycji. Osiągnięcie tych celów i jednocześnie zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów jest możliwe, gdy banki kierują się w swoim działaniu orientacją marketingową. Oznacza to, że działania banku poprzedzone są badaniami jego zasobów i możliwości oraz otoczenia w jakim funkcjonuje. Odpowiednio dobrana kompozycja instrumentów marketingu sprzyja realizacji zamierzonych celów marketingowych i zaspokojeniu potrzeb klientów. W praktyce chodzi o przygotowanie zintegrowanego i skoordynowanego programu działań w zakresie marketingu mix: Polityki produktu; Polityki cenowej; Polityki dystrybucyjnej; Polityki promocji. Autor niniejszej pracy chciałby omówić marketing mix w działalności Banku Raiffeisen oraz jego oddziaływanie na obszar byłego województwa nowosądeckiego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject Raiffeisen Bank Polska S.A. pl
dc.subject strategia produktu bankowego pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.subject strategia ceny pl
dc.subject dystrybucja produktu bankowego pl
dc.title Marketing mix w działalności Raiffeisen Bank Polska S.A. i jego oddziaływanie na obszarze byłego województwa nowosądeckiego pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info