Doskonalenie systemu obsługi klienta jako strategia rozwoju firmy "Exlibris-Printy"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Wiśniewska Monika
dc.date.accessioned 2014-01-18T22:36:25Z
dc.date.available 2014-01-18T22:36:25Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4307
dc.description.abstract Każde przedsiębiorstwo produkcyjne jest tak zorganizowane, żeby móc prowadzić produkcję i dystrybucję dóbr o pewnej wartości rynkowej. Musi ono odpowiadać na jakąś potrzebę, którą klient może zaspokoić płacąc za dany produkt określoną cenę. Wszystko to czyni z marketingu główną oś wysiłków biznesmena, tłumacząc również, dlaczego posługują się nim dzisiaj tak różne instytucje, jak banki dążące do lepszej obsługi klientów, partie polityczne, a nawet rządy państw. W Polsce dopiero powoli zaczyna pojawiać się system obsługi klienta w praktyce zarządzania firm, które potrafiły dostosować się do nowych warunków działania w tworzącej się gospodarce rynkowej. System obsługi klienta zmusza do zatrzymania i zastanowienia się nad tym, co robić, czego oczekiwać od nabywców w przyszłości i jak pokierować tą przyszłością. Niezależnie od tego, czy firma już istniej na rynku, czy dopiero rozpoczyna działalność to proces planowania będzie niezbędny do wyznaczania odpowiednich kierunków i metod działania. Celem niniejszej pracy jest ukazanie systemu obsługi klienta, który jest jedną z możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject mała firma pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject system obsługi klienta pl
dc.subject firma „Exlibris - Printy" pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject analiza rynku pl
dc.title Doskonalenie systemu obsługi klienta jako strategia rozwoju firmy "Exlibris-Printy" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info