Specyfikacja działalności promocyjnej przedsiębiorstwa ONNINEN na polskim rynku techniki grzewczej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Szot Paweł
dc.date.accessioned 2014-01-19T17:12:41Z
dc.date.available 2014-01-19T17:12:41Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4329
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza specyfiki działalności promocyjnej firmy na polskim rynku techniki grzewczej. Przedstawiono rolę i znaczenie promocji w przedsiębiorstwie przemysłowym, scharakteryzowano instrumenty promocji, wskazano elementy różniące je, funkcje i zadania. Opisano rynek przemysłowy i elementy mixu promocyjnego jaki stosuje się na tym rynku. Zaprezentowano rynek techniki grzewczej, znaczenie firmy Onnien na rynku, jej pozycję otoczenie konkurencyjne, oraz strukturę firmy i misję. Zidentyfikowano działania marketingowe jakie firma stosuje, aby stać się konkurencyjną na rynku grzewczym. Zaprezentowano elementy promocyjne, przebieg analizy kampanii promocyjnej, strategie promocji i obecną sytuację promocyjną. Na podstawie przeprowadzonych badań dokonano analizy postrzegania działań promocyjnych przedsiębiorstwa ONNINEN oraz przedstawiono propozycje potencjalnych kierunków rozwoju. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject rynek przemysłowy pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject kampania promocyjna pl
dc.subject strategia promocji pl
dc.title Specyfikacja działalności promocyjnej przedsiębiorstwa ONNINEN na polskim rynku techniki grzewczej pl
dc.title.alternative Specification of promotion acticvity of ONNINEN company on Polish thermal technology market en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info