Promocja osobista jako skuteczny sposób prezentacji oferty na przykładzie firmy Pryzmat - Nowy Sącz

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Skoczeń, Marzena
dc.date.accessioned 2014-01-20T15:09:12Z
dc.date.available 2014-01-20T15:09:12Z
dc.date.issued 2012-07-04 22:46:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4399
dc.description.abstract Celem pracy jest pokazanie, że model wykorzystania promocji i skupienie się na promocji osobistej w Pryzmacie jest dobrym rozwiązaniem i pozwala uzyskać lepsze efekty niż wykorzystanie np. reklamy. Poza tym w pracy starano się pokazać w jaki konkretnie sposób Grupa Pryzmat wykorzystuje możliwości jakie daje promocja osobista. Pierwszy rozdział traktuje o Grupie Pryzmat. Pokazany też będzie rozwój punktu Pryzmat Nowy Sącz, w oparciu o który zostały przeprowadzone badania w rozdziale czwartym. W drugim rozdziale starano się przybliżyć charakterystykę promocji, jej definicje w różnych ujęciach, a także jej cele, strukturę, podział oraz kompozycję wszystkich narzędzi promocji ze specjalnym uwzględnieniu promocji osobistej. W trzecim rozdziale pokazano jak w praktyce Pryzmat wykorzystuje narzędzia związane z promocją, a zwłaszcza w jaki sposób Grupa Pryzmat adaptuje i wykorzystuje w swojej działalności promocję osobistą. Rozdział czwarty to rozdział badawczy, w którym zostaną przeanalizowane wyniki sprzedażowe punktu Pryzmat Nowy Sącz. Jest to miejsce gdzie poddano weryfikacji główną hipotezę badawczą tej pracy. Rozdział ten ma za zadanie pokazać, czy w rzeczywistości wykorzystanie i skupienie się na promocji osobistej jest skuteczne i jakie daje ona wyniki. W badaniach wykorzystano dane wtórne (dane sprzedażowe i statystyczne) uzyskane z punktu Pryzmat Nowy Sącz na przestrzeni ostatnich pięciu lat, zaś jako uzupełnienie zastosowano metodę jakościową IDI. W obecnej rzeczywistoości gdzie klienci są codziennie bombardowani, ze wszystkich stron nachalną reklamą i promocją dodatkową, która powoduje nie tyle znużenie klientów co ich niechęć, to właśnie dzieki promocji ososbistej i wykorzystaniu wyspecjalizowanych handlowców frmy będą miały możliwość dostarcia do większej ilości klientów i będą w stanie przedstawić im lepiej dopasowane oferty, co przyczyni się do zwiększenia przewagi konkurencyjnej. Przykład firmy Pryzmat i pozycja rynkowa całej Grupy pokazuje, że jest to jak najbardziej możliwe i wykonalne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject promocja osobista pl
dc.subject sprzedaż bezpośrednia pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Promocja osobista jako skuteczny sposób prezentacji oferty na przykładzie firmy Pryzmat - Nowy Sącz pl
dc.title.alternative Personal promotion as an effective way of offer presentation based on “Pryzmat” company - department Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-20T14:30:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info