Kształtowanie wizerunku firmy na przykładzie przedsiębiorstwa informatycznego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Rusin Bogdan
dc.date.accessioned 2014-01-20T22:31:35Z
dc.date.available 2014-01-20T22:31:35Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4421
dc.description.abstract Przełom ustrojowy, który dokonał się w Polsce spowodował drastyczną zmianę działania podmiotów i jednostek gospodarczych. Konieczna była zmiana dotychczasowych relacji ekonomicznych i wprowadzenie odmiennych zasad funkcjonowania gospodarki. Otwarcie Polskiej gospodarki na świat wywołało dbałość przedsiębiorstw o to, jak są postrzegane przez otoczenie i przez własnych pracowników. Ważny stał się całokształt działań mających na celu ustabilizowanie pozycji rynkowej, między innymi przebudowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku. Aktywność działań przedsiębiorców powinna zmierzać do trafnego dokonywania wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i kształtowania wizerunku firmy jako wartości rynkowej. W niniejszej pracy przedstawiona jest analiza czynników wpływających na kształtowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w szeroko pojętym otoczeniu. Zdefiniowano pojęcie wizerunku i określono jego miejsce w zarządzaniu przedsiębiorstwem a także jego rodzaje i funkcje w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Opisano rolę reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej (sales promotion), sponsoringu oraz public relations. Uwzględniono również pozostałe czynniki marketingu mix czyli produkt, cenę i dystrybucję, a także jakość produktów i usług i proces komunikacji. Przedstawiono zasady i wartości, którymi powinni kierować się przedsiębiorcy kształtując wizerunek firmy. Scharakteryzowano działalność, strukturę i produkty przedsiębiorstwa „Proteuss”, a także opisano misję i cel przedsiębiorstwa, analizę strategiczną oraz otoczenie konkurencyjne. Przedstawiono dotychczasowe metody badania wizerunku przedsiębiorstwa. Określono kierunki kształtowania wizerunku z uwzględnieniem krytycznej oceny i analizy stanu faktycznego, strategii marketingowej oraz omówiono obsługę klienta. Ukazano wizualną prezentację firmy z oceną poziomu wizerunku w badanym przedsiębiorstwie oraz przedstawiono propozycje usprawnień omawianego przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject jakość pl
dc.subject kształtowanie wizerunku pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject wartość przedsiębiorstwa pl
dc.title Kształtowanie wizerunku firmy na przykładzie przedsiębiorstwa informatycznego pl
dc.title.alternative Forming a company’s image based on an example of an IT company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info