Zastosowanie narzędzi promocji w kształtowaniu strategii marketingowej "Grupy Żywiec" S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Jeleń Janusz
dc.date.accessioned 2014-01-21T14:32:16Z
dc.date.available 2014-01-21T14:32:16Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4451
dc.description.abstract Zdolność przystosowania strategii przedsiębiorstwa do szybko zmieniającego się makrootoczenia to kluczowy warunek jego przetrwania i rozwoju. Prawidłowe przewidywania przyszłych zdarzeń jest wielkim i odpowiedzialnym zadaniem dla kierownictwa firmy. Koszty ewentualnej pomyłki mogą być opłakane. Przedsiębiorstwa opracowują plany makroekonomiczne, przygotowując długookresowe prognozy najważniejszych czynników otoczenia, bądź tworzą je na podstawie wywiadów z klientami, dystrybutorami lub innymi osobami mającymi związek z firmą. Określenie potencjalnych nabywców okazuje się kluczowym zadaniem mającym nieodzowny wpływ na całą działalność przedsiębiorstwa. Od profilu rynku docelowego zależy między innymi sposób opracowania strategii marketingowej firmy, a co za tym idzie przygotowania promocji przedsiębiorstwa. W tym zakresie głównym celem jest poinformowanie publiczności o istnieniu produktów i przedsiębiorstwa. Niniejsza praca jest próbą dogłębnego zdefiniowania powyższych elementów działań promocyjnych, które okazują się być skomplikowanym procesem marketingowym. Ich zadaniem jest poinformowanie rynku o ofercie produkcyjnej przedsiębiorstwa oraz utrzymanie „znajomości” pomiędzy firmą a konsumentem na takim poziomie, aby przynosiła obopólne korzyści. Ocena efektów wynikających z przeprowadzonych akcji promocyjnych (niezależnie od sposobu i użytych narzędzi) opiera się głównie na analizie dokumentacji dostarczonej do firmy przez odpowiednich pracowników (np. przedstawicieli handlowych) ale również na obserwacji rynku, wywiadach wśród klientów placówek detalicznych oraz hurtowych i innych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject orientacja na klienta pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject budżet promocji pl
dc.subject Grupa Żywiec S.A. pl
dc.subject sponsoring pl
dc.title Zastosowanie narzędzi promocji w kształtowaniu strategii marketingowej "Grupy Żywiec" S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info