Programy lojalnościowe w Internecie na przykładze serwisów Gazety Wyborczej, Marki EB oraz Nokii

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Flasiński, Mariusz
dc.contributor.author Panek Tadeusz
dc.date.accessioned 2014-01-22T13:10:50Z
dc.date.available 2014-01-22T13:10:50Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4517
dc.description.abstract Programy lojalnościowe mogą mieć różny charakter. Niniejsze opracowanie traktuje o programach lojalnościowych prowadzonych w Internecie. Stają się one coraz bardziej popularne ponieważ medium jakim jest Internet pozwala na skuteczne zarządzanie takimi projektami. Wiąże się to z jego elastycznością w tym zakresie: daje sposobność natychmiastowej reakcji na określone zachowania konsumentów – potencjalnych klientów i nanoszenia odpowiednich korekt. Należy jednak pamiętać, że internetowy program lojalnościowy to nie tylko zamieszczenie w firmowym serwisie WWW stosownych gadżetów takich jak tapety, wygaszacze, gry czy kartki elektroniczne. Dobrze skonstruowany program lojalnościowy powinien być osadzony w odpowiedniej otoczce. Rozumie się przez nią prawidłową budowę firmowego ośrodka WWW, ale także właściwie prowadzoną politykę public relations czy program typu Consumer Relationship Management. Internetowy program lojalnościowy przez swój charakter opiera się na systemach informatycznych. Umożliwiają one budowanie rozległych baz danych o klientach oraz zautomatyzowanie procesu budowania relacji z użytkownikiem. Takie metody dają sposobność optymalnego wykorzystania siły nabywczej użytkownika Internetu, których przewidywana liczba na koniec 2003 roku sięgnie 7 milionów. Jest to zatem ogromny rynek i warto wykorzystać każdą sposobność do zdobycia klienta. Nie dotyczy to jedynie konkurencji pomiędzy sklepami internetowymi, ale odnosi się także do podmiotów prowadzących 5działalnośćhandlowąpoza Internetem. Coraz powszechniejsze staje się wykorzystanie Internetu jedynie do umacniania świadomości marki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject internetowe programy lojalnościowe pl
dc.subject relacje z użytkownikiem pl
dc.subject Internet pl
dc.subject e-marketing pl
dc.subject serwisy WWW pl
dc.subject CRM pl
dc.subject kampania reklamowa pl
dc.subject Nokia pl
dc.subject Gazeta Wyborcza pl
dc.subject piwo EB pl
dc.title Programy lojalnościowe w Internecie na przykładze serwisów Gazety Wyborczej, Marki EB oraz Nokii pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info