Znaczenie programów lojalnościowych w wykształcaniu postaw lojalności. Przykład Payback

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Wojtas, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-25T09:37:27Z
dc.date.available 2014-01-25T09:37:27Z
dc.date.issued 2012-05-14 20:50:38
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4669
dc.description.abstract Celem pracy jest ocena skuteczności programu lojalnościowego na konkretnym przykładzie, mianowicie Stacji Paliw BP w Nowym Sączu oraz jej programu Payback. Jest ocena typu i rodzaju lojalności, jak również wpływu samego programu lojalnościowego na przywiązanie konsumentów do firmy. W rozdziale pierwszym pracy programy lojalnościowe zostały umiejscowione w podstawowym instrumentarium marketingowym, pokazana istota i ważność samej lojalności oraz możliwości jej uzyskania poprzez poszczególne instrumenty marketingu-mix. Drugi rozdział dotyczy praktyki programów lojalnościowych w Polsce. Przedstawione są przykłady tych najpopularniejszych, ale również takich, które są mniej znane ,bądź z różnych przyczyn zostały z rynku wycofane. W ostatnim, trzecim rozdziale, zajęłam się konkretnym przypadkiem korporacji BP w Polsce, jej oddziałem w Nowym Sączu i przede wszystkim programem lojalnościowym zastosowanym w tej firmie. Rozdział zawiera część badawczą - analizę przeprowadzonej wśród klientów stacji BP w Nowym Sączu ankiety. Badania przeprowadzono metodami: obserwacji w trakcie dokonywania zakupów na stacji BP oraz wywiadu ankietowego. Wywiad został przeprowadzony na próbie celowej stanowiącej szacunkowo ok. 1% populacji, czyli klientów – mieszkańców Nowego Sącza i okolic, tankujących na stacji BP, których szacunkowa liczba wynosi 10000. Głównym celem badań było poznanie rodzaju lojalności klientów wobec firmy, a w szczególności roli, jaką w jej tworzeniu odegrał program lojalnościowy. Praca została napisana z wykorzystaniem literatury przedmiotu, stron internetowych, jak również wielu artykułów zamieszczonych w naukowych czasopismach związanych z zagadnieniami marketingowymi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject produkt pl
dc.subject budowanie lojalności klienta pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.title Znaczenie programów lojalnościowych w wykształcaniu postaw lojalności. Przykład Payback pl
dc.title.alternative The importance of loyalty programs in formation the attitudes of loyalty. Example of Payback pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-24T12:34:34Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info