Kształtowanie wizerunku marki poprzez działania promocyjne na przykładzie Mitsubishi Motors

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Majocha, Dariusz
dc.date.accessioned 2014-01-26T13:05:27Z
dc.date.available 2014-01-26T13:05:27Z
dc.date.issued 2012-04-13 14:32:23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4790
dc.description.abstract Praca porusza tematykę wizerunku marki, kształtowanego za pomocą instrumentów promocji na przykładzie koncernu samochodowego Mitsubishi Motors. W celu analizy problematyki pracy, przeprowadzone zostały badania za pomocą kwestionariusza ankietowego. Badanie to realizowane było na terenie Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu. Ankietowani stanowili w całości grupę 100 mężczyzn, pracujących lub nie pracujących zawodowo w tej jednostce. Analiza ta, miała posłużyć w poznaniu opinii oraz weryfikację wiedzy ankietowanych na temat motoryzacji, ich postaw wobec marek samochodowych oraz ich poziom znajomości. Przyjętą hipotezą badawczą było, stwierdzenie, iż „Działania promocyjne wpływają na postrzeganie oraz kreowanie wizerunku marki Mitsubishi Motors”. Analiza badania pozwoliła na wyciągnięcie ważnych wniosków. Z przeprowadzonych pomiarów dowiadujemy się, iż marka Mitsubishi jest marką znaną polskiemu konsumentowi. Mimo, iż na rynku samochodowym istnieje wiele marek konkurencyjnych, Mitsubishi zdobyło wiele pozytywnych opinii respondentów na temat jakości oraz poziomu oferowanych usług. Marka Mitsubishi, aby skuteczniej kreować swój wizerunek poprzez prowadzenie działań promocyjnych, powinna kierować swoje oferty głównie do konsumentów, którzy nastawiają się na zakup samochodu rodzinnego. pl
dc.description.abstract Thesis is about themes of brand image, shaped by the example of promotion instruments carmaker Mitsubishi Motors. In order to analyze issues, study was carried out using a questionnaire survey. This study was carried out in the School of Army Officers located Wroclaw. In study participated of 100 men, who were soldiers, students, or civil workers. This analysis, was used in the knowledge review and verification of knowledge about the automotive industry respondents, their attitudes towards the brands of cars and their level of knowledge. Research hypothesis was accepted, saying that "promotional activities affect the perception and creation of Mitsubishi Motors brand image". Analysis of the study allowed to draw valid conclusions. From the measurements we know that the Mitsubishi brand is a well known to the Polish consumer. Although, there are many competing brands in the automotive market, Mitsubishi received many positive reviews from the respondents about the quality and level of services that Mitsubishi offers. Mitsubishi in order to better develop its brand image by conducting promotional activities should mainly target their ads to consumers, which are adjusted for purchasing a family car. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marka pl
dc.subject kreowanie wizerunku pl
dc.subject koncerny samochodowe pl
dc.subject kwestionariusz ankietowy pl
dc.subject promotion pl
dc.subject brand pl
dc.subject public relations pl
dc.subject car companies pl
dc.subject questionnaire pl
dc.title Kształtowanie wizerunku marki poprzez działania promocyjne na przykładzie Mitsubishi Motors pl
dc.title.alternative Developing a brand image through promotional activities on the example of Mitsubishi Motors pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-26T12:39:01Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info