Wykorzystanie Internetu w budowaniu przewagi strategicznej przedsiębiorstwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Flasiński, Mariusz
dc.contributor.author Samaruk Robert
dc.date.accessioned 2014-01-26T22:59:09Z
dc.date.available 2014-01-26T22:59:09Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4812
dc.description.abstract Przełom wieków jest niezwykle ciekawym okresem w historii ludzkości. W ostatnich dziesięcioleciach XX wieku powstało wiele innowacji, które na zawsze zmieniły jakość życia wielu ludzi. Tym co nabierało coraz większego znaczenia była informacja, której stawiano coraz to większe wyzwania. Na skutek coraz szybszych zmian w otoczeniu organizacji proces zarządzania informacją stał się kluczowym obszarem działalności pozwalającym na zdobywanie przewagi konkurencyjnej. Proces ten stawał się coraz bardziej efektywny na skutek rozwoju technologii informatycznych. Największą innowacją ostatnich lat w tym zakresie jest Internet. Wraz z geometrycznie wzrastającą liczbą użytkowników staje się on coraz potężniejszym medium komunikacyjnym. Już w chwili obecnej olbrzymie rzesze internautów nie wyobrażają sobie życia bez korzystania z sieci. Niniejsza praca odnosi się do wykorzystania internetu w budowaniu przewagi konkurencyjnej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Internet pl
dc.subject marketing pl
dc.subject branding w Internecie pl
dc.subject branding racjonalny pl
dc.subject branding pl
dc.subject branding globalny pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject witryna internetowa pl
dc.subject projektowanie strony internetowej pl
dc.subject serwis aukcyjny Allegro.pl pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.title Wykorzystanie Internetu w budowaniu przewagi strategicznej przedsiębiorstwa pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info