Strategia marketingowa banku na przykładzie Banku Spółdzielczego w Łącku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Fałowska Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-01-26T23:12:01Z
dc.date.available 2014-01-26T23:12:01Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4813
dc.description.abstract W ciągu kilku ostatnich lat udział sektora usług w gospodarce wielu krajów gwałtownie się zwiększył zarówno pod względem wielkości wytworzonych dochodów, jak i liczby zatrudnionych. Uwarunkowanie usług, rosnąca konkurencja, zmiany popytu i nowe technologie stawiają banki wobec nowych wyzwań, dodatkowo skomplikowanych przez proces wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga nowych koncepcji działania a przede wszystkim opracowania strategii marketingowych przez banki. Istnienie banku w warunkach dynamicznie zmieniającego się otoczenia stawia nim bardzo wysokie wymagania. Ich spełnienie zadecyduje zarówno o rozwoju banku jak i o możliwościach uczestniczenia w konkurencyjnej grze rynkowej. Jednym z podstawowym, jeśli nie najważniejszym warunkiem, który musi być bezwzględnie spełniony przez bank jest funkcjonowanie zgodnie z zasadami orientacji marketingowej, stawiającej w centrum zainteresowania banku jego dotychczasowych oraz potencjalnych klientów. Klienci są bowiem podmiotami, dzięki którym bank może się rozwijać, jeżeli będzie zaspakajać ich potrzeby w sposób lepszy niż robią to banki bezpośrednio lub pośrednio konkurujące z danym bankiem. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie podstawowych elementów polityki marketingowej banku, który dobrze potrafił się przystosować do nowych warunków konkurowania i dzięki temu odnosi sukcesu. Obiektem analizy jest Bank Spółdzielczy w Łącku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek usług bankowych pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategie rozwojowe pl
dc.subject marketing-mix dla banku pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.subject dystrybucja usług bankowych pl
dc.subject konkurencja na rynku usług bankowych w Polsce pl
dc.subject Bank Spółdzielczy w łącku pl
dc.title Strategia marketingowa banku na przykładzie Banku Spółdzielczego w Łącku pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info