Struktura telewizyjnego przekazu reklamowego na przykładzie analizy reklam produktów bankowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Kalisz, Beata
dc.date.accessioned 2014-01-27T06:04:21Z
dc.date.available 2014-01-27T06:04:21Z
dc.date.issued 2012-04-12 23:47:29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4820
dc.description.abstract Głównym celem pracy było poznanie struktury przekazu reklamowego oraz zasad kształtowania tego przekazu z szczególnym uwzględnieniem reklamy telewizyjnej. Kolejnym celem pracy było określenie specyfiki przekazu promocyjnego produktów bankowych. Celem badawczym pracy było scharakteryzowanie specyfiki przekazów reklamowych produktów wybranych banków. Dokonując analizy własnej w przekazach reklamowych zwracałam uwagę na takie elementy jak: treść przekazu, kształt przekazu, źródło przekazu, język reklamy. W swojej pracy analizowałam również style emisji oraz formy komunikacji wykorzystywane przez twórców reklam bankowych. Praca składa się z czterech rozdziałów: Rozdział I charakteryzuje główne zagadnienia reklamy, podstawowe funkcje reklamy, opisuje zasady jakimi powinni kierować się twórcy reklam. Przedstawiłam także połączenia reklamy z pozostałymi elementami promocji oraz określiłam cele jakie można osiągnąć dzięki różnorakim rodzajom reklamy. Rozdział II opisuje czym jest przekaz w komunikacji marketingowej. Przedstawiłam jak zbudowany jest przekaz reklamowy oraz przez kogo jest on najczęściej tworzony i w jaki sposób. Rozdział III zawiera opis produktów bankowych i systemu bankowego funkcjonującego w naszym państwie. Omówiona została również specyfika reklamy produktów bankowych. Rozdział IV ma charakter empiryczny. Na podstawie własnych obserwacji dokonałam analizy przekazu reklamowego produktów bankowych. Analizy dokonałam w oparciu o spoty reklamowe sześciu wybranych banków, emitowanych w dwóch stacjach telewizyjnych, w TVP 1 oraz w TVN. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject banki pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.subject reklama produktów bankowych pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.title Struktura telewizyjnego przekazu reklamowego na przykładzie analizy reklam produktów bankowych pl
dc.title.alternative Structure of television advertising transfer on example of analysis of advertising bank product pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-26T13:43:54Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info