Programy lojalnościowe w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na przykładzie Zakładów Mięsnych Dobrowolscy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Stojowski, Mirosław
dc.date.accessioned 2014-01-27T19:00:44Z
dc.date.available 2014-01-27T19:00:44Z
dc.date.issued 2012-04-13 16:50:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4870
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie programów lojalnościowych, jako skutecznego narzędzia marketingowego, wykorzystywanego do budowania długoterminowych relacji przedsiębiorstwa z dotychczasowymi klientami i jednoczenie kształtującego trwałą przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Część teoretyczna przedstawia zachowania nabywców na rynku, uwarunkowania tych zachowań oraz proces podejmowania decyzji zakupu. Prezentuje koncepcję marketingu relacyjnego oraz programy lojalnościowe, jako narzędzie służące do kreowania i podtrzymywania lojalności klientów. Część empiryczna opiera się na badaniach własnych dotyczących postrzegania programów lojalnościowych przez klientów Firmy Dobrowolscy. Została zrealizowana metodą ankietową wśród klientów 50 klientów. pl
dc.description.abstract The aim of this work is to present the loyalty programs as an effective tool of marketing used to build long term relationship with the customer and to mould the long–term competitive advantage of a company in the market. This work is both theoretical and empirical. The theoretical part of the work presents consumers’ behavior in the market, the conditions of this behavior and the process of making decisions. It also defines the concept of relationship marketing and characterizes loyalty programs as an invaluable tool to create and sustain customer loyalty. The empirical part of the work is based on the own research concerning the perception of customer loyalty programs for Dobrowolscy Company. The results have been obtained by using a survey method applied to 50 clients. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject marketing relacyjny pl
dc.subject satysfakcja i lojalność klientów pl
dc.subject Zakład Mięsny Dobrowolscy pl
dc.subject loyalty programs pl
dc.subject relationship marketing pl
dc.subject satisfaction and customer loyalty pl
dc.subject Dobrowolscy Company pl
dc.title Programy lojalnościowe w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na przykładzie Zakładów Mięsnych Dobrowolscy pl
dc.title.alternative Loyalty programs in moulding the competitive advantage of companies on the example of Dobrowolscy Production pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-27T16:18:05Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info