Zastosowanie koncepcji marketingu usług na przykładzie niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Franczyk, Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-31T10:01:05Z
dc.date.available 2014-01-31T10:01:05Z
dc.date.issued 2012-03-18 15:02:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5043
dc.description.abstract Niniejsza praca jest analizą wykorzystania marketingu w działaniu firmy świadczącej usługi edukacyjne dla nauczycieli. Do prawidłowego funkcjonowania firmy dostarczającej usługi dla wąskiej grupy klientów i działającej na rynku, w którym konkurencją są nie tylko inne tego typu firmy, ale także uczelnie wyższe, bardzo ważne jest zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług. Właściwe odczytanie potrzeb konsumentów oraz umiejętne wyjście im naprzeciwko z interesującą ofertą, jest gwarancją warunkującą przetrwanie tej firmy na rynku. Takiej analizie została poddana Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli w Limanowej. Celem pracy jest odpowiedź na następujące problemy: 1. Na ile oferta firmy odpowiada zapotrzebowaniu klientów? 2. Jak kształtuje się komunikacja na poziomie klient - wykładowcy? 3. Czy są jakieś obszary działania firmy, które wymagają poprawy, zmiany, bądź dopracowania? Podstawą analizy jakości świadczonych usług w Niepublicznej Placówce Doskonalenia Nauczycieli w Limanowej jest ankieta, opracowana przez właścicieli firmy, w oparciu o wytyczne Ministerstwa Edukacji Narodowej. Ankieta zgodnie z przepisami prawa oświatowego, przeprowadzana jest po każdych warsztatowych formach doskonalenia organizowanych przez NPDN. Jest także podstawą do oceny działań firmy przez Kuratorium Oświaty. Praca zawiera wiedzę zaczerpniętą z literatury z zakresu marketingu i usług, jakości usług oraz obsługi klienta. Wykorzystane zostały także materiały wewnętrzne spółki oraz ankiety przeprowadzane przez firmę w trakcie prowadzenia kursów. Wykorzystano również wiedzę zdobytą podczas wieloletniej pracy w Niepublicznej Placówce Doskonalenia Nauczycieli. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi edukacyjne pl
dc.subject nauczyciel pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.title Zastosowanie koncepcji marketingu usług na przykładzie niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli pl
dc.title.alternative Application of the concept of marketing services company in action niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-30T17:29:46Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info