Analiza sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Auto Biedroń"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Szczygiełek Barbara
dc.date.accessioned 2014-02-01T22:05:37Z
dc.date.available 2014-02-01T22:05:37Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5134
dc.description.abstract Dynamiczny rozwój gospodarczy, szybkie zmiany w otoczeniu wymuszają na przedsiębiorstwach zmiany koncepcji zarządzania. Dziś już nie wystarcza, aby przedsiębiorstwo skupiło swoją uwagę na podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących działalności organizacji czy tez osiągnięcia zysku w krótkim okresie czasu. Dziś, aby przedsiębiorstwo funkcjonujące w gospodarce rynkowej mogło osiągnąć sukces musi przede wszystkim skoncentrować się na wyznaczeniu długofalowych celów i sposobów ich osiągnięcia a co za tym idzie budowie strategii. Kluczem do sukcesu firmy jest wiec dobrze opracowana i wdrożona strategia, bo to ona stwarza możliwości przetrwania jednostki w gospodarce rynkowej i stymuluje jej dalszy rozwoju. Dziś wielu menedżerów wie, iż odpowiednie i konsekwentne formułowanie strategii firmy ma ogromne znaczenie, tak wiec, aby dobrze opracować strategię niezbędna jest szeroka analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jej otoczenia, czyli zbiór metod i etapów postępowania. Głównym celem niniejszej pracy jest analiza i ocena sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa „Auto Biedroń”, działającego na rynku lokalnym powiatu tarnowskiego i częściowo dąbrowskiego. W niniejszej pracy analizie poddałam jeden z sektorów, w jakim działa omawiane przedsiębiorstwo a mianowicie sektor usług lakiernictwa pojazdowego, w którym to firma działa i specjalizuje się od początku swojej działalności na rynku usług motoryzacyjnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject firma handlowo-usługowa "Auto-Biedroń" pl
dc.subject otoczenie konkurencyjne pl
dc.subject metody analizy strategicznej pl
dc.title Analiza sytuacji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Auto Biedroń" pl
dc.title.alternative The analysis of the situation strategy of an enterprise on the basis of “Auto Biedroń” Company en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info