Problemy metodologiczne badania produktów i oceny funkcjonowania banku w aspekcie marketingu - mix na przykładzie Kredyt Banku S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Rokicka Anna
dc.date.accessioned 2014-02-02T16:02:45Z
dc.date.available 2014-02-02T16:02:45Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5162
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy jest omówienie produktów i usług oferowanych przez polskie banki, ze szczególnym uwzględnieniem instrumentów pochodnych oraz mających charakter innowacji finansowych na rynku polskim. Celem pracy jest zarówno teoretyczne przedstawienie, jak też omówienie praktycznego zastosowania produktów bankowych i wykorzystania ich przez banki w swojej działalności, a ponadto ocena zasad i elementów polityki produktu, ceny, kanałów dystrybucji i promocji. Z celami tymi wiążą się następujące hipotezy badawcze: Produkty bankowe spełniają wymagania rynku tak w aspekcie osób fizycznych jak i podmiotów gospodarczych; są konkurencyjne warunkowo i cenowo do podobnych produktów innych banków; kanały dystrybucji nie w pełni spełniają warunki w odniesieniu do klientów indywidualnych; instrumenty promocji i reklamy są zadowalające. W pracy omówiono podstawowe zagadnienia odnoszące się do pojęcia marketingu bankowego, produktów bankowych oraz ich rodzajów, a także podstawowe cechy produktów bankowych. Przedstawiono wybrane aspekty metodologii badań funkcjonowania Banku, przedmiot działalności Kredyt Banku S.A. oraz produkty bankowe oferowane osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. Dokonano analizy porównawczej znaczących produktów bankowych Kredyt Banku S.A. z bankami konkurencyjnymi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject bankowość pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject analiza porównawcza produktów bankowych pl
dc.title Problemy metodologiczne badania produktów i oceny funkcjonowania banku w aspekcie marketingu - mix na przykładzie Kredyt Banku S.A. pl
dc.title.alternative Methological problems connected with product testing and assessment of bank operating in terms of marketing – mix based on Kredyt Bank S.A. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info