dc.contributor.advisor |
Śmigielska, Grażyna |
|
dc.contributor.author |
Plata Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-04T23:54:58Z |
|
dc.date.available |
2014-02-04T23:54:58Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5275 |
|
dc.description.abstract |
We współczesnym świecie każde przedsiębiorstwo niezależnie od wielkości powinno mieć określoną, wyróżniającą je pozycję. Pozycja ta powinna być uświadamiana uczestnikom otoczenia poprzez proces komunikacji, którego ostatecznym efektem jest ukształtowanie w środowisku obrazu firmy w postaci wizerunku. Kluczowe znaczenie wizerunku wynika z faktu, że może stać się on źródłem długotrwałej przewagi danej firmy nad konkurencją. Tworzenie tak rozumianego wizerunku jest długotrwałe i obejmuje ciągłe budowanie postrzegania organizacji i wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu jego kształtowania. Celem pracy jest przedstawienie tego procesu na przykładzie firmy „Kryształ". |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
wizerunek firmy |
pl |
dc.subject |
przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
tożsamość jako baza budowania wizerunku |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.subject |
przedsiębiorstwo „Kryształ” |
pl |
dc.title |
Znaczenie i budowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy "Kryształ" |
pl |
dc.title.alternative |
The meaning and creating of corporate image based on the case of the “Kryształ” firm |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |