Znaczenie i budowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy "Kryształ"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Plata Joanna
dc.date.accessioned 2014-02-04T23:54:58Z
dc.date.available 2014-02-04T23:54:58Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5275
dc.description.abstract We współczesnym świecie każde przedsiębiorstwo niezależnie od wielkości powinno mieć określoną, wyróżniającą je pozycję. Pozycja ta powinna być uświadamiana uczestnikom otoczenia poprzez proces komunikacji, którego ostatecznym efektem jest ukształtowanie w środowisku obrazu firmy w postaci wizerunku. Kluczowe znaczenie wizerunku wynika z faktu, że może stać się on źródłem długotrwałej przewagi danej firmy nad konkurencją. Tworzenie tak rozumianego wizerunku jest długotrwałe i obejmuje ciągłe budowanie postrzegania organizacji i wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu jego kształtowania. Celem pracy jest przedstawienie tego procesu na przykładzie firmy „Kryształ". pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa pl
dc.subject tożsamość jako baza budowania wizerunku pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject public relations pl
dc.subject przedsiębiorstwo „Kryształ” pl
dc.title Znaczenie i budowanie wizerunku firmy na przykładzie firmy "Kryształ" pl
dc.title.alternative The meaning and creating of corporate image based on the case of the “Kryształ” firm en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info