Wpływ telewizyjnych spotów reklamujących działalność charytatywną Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na postawy i decyzje odbiorców

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Sajdak, Beata
dc.date.accessioned 2014-02-08T11:42:19Z
dc.date.available 2014-02-08T11:42:19Z
dc.date.issued 2012-01-26 07:29:10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5360
dc.description.abstract Celem pracy jest pogłębienie mojej wiedzy na temat fundacji charytatywnych działających w Polsce. Przedmiotem zainteresowania stała się działalność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która wpisała się w działalność charytatywną w Polsce już po raz dwudziesty. Jednocześnie, aby zobiektywizować obiegowe opinie o fundacjach, zmierzałam do przeprowadzenia badań wśród respondentów na temat reklam tychże fundacji. Wiadomą rzeczą jest, iż kampanie reklamowe organizacji charytatywnych wywierają istotny wpływ na nasze postawy i emocje, szczególnie wobec chorych dzieci. W analizie badawczej poddany został wpływ spotów reklamowych oraz akcji prowadzonych przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy w bieżącym - 2012 roku. Analizowany wpływ wyrażał się poprzez podejmowane decyzje o uczestnictwie w akcji wspierającej jej cele . Metodami badań były: metoda jakościowa i ilościowa, czyli analiza danych statystycznych oraz ankieta adresowana do uczestników akcji WOŚP oraz wolontariuszy. pl
dc.description.abstract The aim of his thesis is to broaden my knowledge about active charity organizations in Poland. The subject of main interest is Great Orchestra of Christmas Charity which has organized the money-raising event for the twentieth time this year. I conducted charity organization questionnaires among respondents in order to make prevailing opinions about them more objective. It is widely known that advertising campaigns run by charities exert significant influence on out attitudes and emotions, particularly when they relate to ill children. The influence of advertising spots and campaigns organized by GOCC in 2012 provide the focus for my research. I examined the impact of advertising on decisions to support and take part in charitable activities. The methods – qualitative and quantitative – are used in the analysis of statistical data as well as the questionnaire addressed to participants and volunteers of Great Orchestra of Christmas Charity. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kampania reklamowa pl
dc.subject fundacja charytatywna pl
dc.subject spot reklamowy pl
dc.subject spot reklamowy pl
dc.subject postawy pl
dc.subject wolontariusz pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject advertising campaign pl
dc.subject charity organization pl
dc.subject advertising soot pl
dc.subject social communication pl
dc.subject attitudes pl
dc.subject volunteer pl
dc.subject questionnaire pl
dc.title Wpływ telewizyjnych spotów reklamujących działalność charytatywną Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na postawy i decyzje odbiorców pl
dc.title.alternative The influence of advertising spots of activity charitable Great Orchestra of Christmas Charity on attitudes and decisions made by its audience pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-08T09:42:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info