Analiza komunikacji marketingowej firmy Hortex Holding S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Szostak Robert
dc.date.accessioned 2014-02-09T22:56:01Z
dc.date.available 2014-02-09T22:56:01Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5418
dc.description.abstract Promocja oznacza swoisty dialog między przedsiębiorstwem i kupującymi, realizowany z jednej strony przez działania informacyjno-nakłaniające, a z drugiej sprzężenie zwrotne między nabywcą i odbiorcą oferty promocyjnej. Celem niniejszej pracy jest próba oceny kształtowania komunikacji i strategii marketingowej i wskazanie kierunków rozwoju Hortex Holding S.A. W pracy przedstawiono istotę i elementy komunikacji marketingowej, podstawowe elementy i cele promocji w budowie jak najlepszego kanału komunikacji marketingowej z otoczeniem oraz instrumenty komunikacji masowej, a w niej zawierające się procesy komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. Scharakteryzowano działalność firmy Hortex Holding S.A. oraz przedstawiono organizację działań promocyjnych i instrumenty do tego użyte. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject komunikacja interpersonalna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject zintegrowany system komunikacji marketingowej pl
dc.subject formy komunikacji pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.title Analiza komunikacji marketingowej firmy Hortex Holding S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info