dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Szostak Robert |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-09T22:56:01Z |
|
dc.date.available |
2014-02-09T22:56:01Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5418 |
|
dc.description.abstract |
Promocja oznacza swoisty dialog między przedsiębiorstwem i kupującymi, realizowany z jednej strony przez działania informacyjno-nakłaniające, a z drugiej sprzężenie zwrotne między nabywcą i odbiorcą oferty promocyjnej. Celem niniejszej pracy jest próba oceny kształtowania komunikacji i strategii marketingowej i wskazanie kierunków rozwoju Hortex Holding S.A. W pracy przedstawiono istotę i elementy komunikacji marketingowej, podstawowe elementy i cele promocji w budowie jak najlepszego kanału komunikacji marketingowej z otoczeniem oraz instrumenty komunikacji masowej, a w niej zawierające się procesy komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. Scharakteryzowano działalność firmy Hortex Holding S.A. oraz przedstawiono organizację działań promocyjnych i instrumenty do tego użyte. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
komunikacja marketingowa |
pl |
dc.subject |
komunikacja interpersonalna |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
zintegrowany system komunikacji marketingowej |
pl |
dc.subject |
formy komunikacji |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.title |
Analiza komunikacji marketingowej firmy Hortex Holding S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |