Strategia rozwoju małej firmy w branży meblarskiej na przykładzie firmy HOLZMEBEL

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Firszt Aleksandra
dc.date.accessioned 2014-02-10T22:27:02Z
dc.date.available 2014-02-10T22:27:02Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5505
dc.description.abstract Na rynku współistnieją przedsiębiorstwa o różnej wielkości i różnej skali działania. Bywa tak, iż działanie dużych, małych i średnich przedsiębiorstw oparte jest na zasadzie współpracy, jednak nie zawsze można jednoznacznie określić jej ramy. Oczywistym wydaje się stwierdzenie, że każdy rodzaj przedsiębiorstwa znajdzie na rynku swoje miejsce. W sektorze meblarskim pomimo niepodważalnej pozycji lidera dużych przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa starają się wywalczyć dla siebie jak największą część klienteli. Prowadząc działalność w pobocznych segmentach często zmuszone są do kooperacji z dużymi przedsiębiorstwami. Prosperując na lokalnym rynku, liczą na zróżnicowaną strukturę potrzeb klientów i uzupełniają swoja ofertą oferty dużych przedsiębiorstw. Celem niniejszej pracy jest ukazanie sposobu funkcjonowania małej firmy produkcyjno – handlowej z sektora meblarskiego. Na jej rozwój miało i ma wpływ wiele wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań. Praca ma na celu ukazanie ich wpływu na proces tworzenia strategii firmy oraz możliwości zmian w funkcjonowaniu na rynku. W pracy przedstawiono informacje dotyczące sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz określono ich rolę i znaczenie dla gospodarki kraju. Poruszono tematykę dotyczącą problemów funkcjonowania MŚP w nowej rzeczywistości. Zaprezentowano firmę Holzmebel, jej historię i zakres działania. Zamieszczono opis makro i mikrootoczenia firmy oraz przedstawiono wybór strategii rozwojowych, które stosuje lub zamierza stosować firma w celu osiągnięcia sukcesu na rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject MŚP pl
dc.subject branża meblarska pl
dc.subject wsparcie MŚP pl
dc.subject strategia rozwoju firmy pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.title Strategia rozwoju małej firmy w branży meblarskiej na przykładzie firmy HOLZMEBEL pl
dc.title.alternative Development strategy for small business in the furniture as exemplefied by HOLZMEBEL company en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info