Korzyści dla klienta z funkcjonowania zasad Customer Relationships Management i systemu informatycznego klasy CRM w firmie Oponiarskiej "Dębica" S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Kozak Anna
dc.date.accessioned 2014-02-10T22:53:14Z
dc.date.available 2014-02-10T22:53:14Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5515
dc.description.abstract Celem pracy niniejszej jest zbadanie wpływu stosowania zasad Customer Relationships Management wspieranych systemem informatycznym na kreowanie korzyści dla klienta w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. W pracy została również podjęta próba zweryfikowania hipotezy głównej, która brzmi: „Stosowanie zasad CRM i systemu informatycznego podnosi korzyść, jaką uzyskuje klient w procesie współpracy z firmą”. W pracy przedstawiono istotę Customer Relationship Management i zawarto genezę pochodzenia tej koncepcji zarządzania oraz zaprezentowano zasady budowania trwałych związków z klientami. Wyjaśniono pojęcie i znacznie potrzeb oraz wartości dostarczanych klientom. Opisano najważniejsze sfery działalności firmy, które generują wartość oraz systemy informatyczne CRM i ich znaczenie w procesie budowania relacji z klientami. Przedstawiono informacje charakteryzujące badane przedsiębiorstwo. Opisano historię i specyfikę firmy, jej pozycję na rynku, strategię i wyniki ekonomiczno-finansowe. Zaprezentowano korzyści, jakie firma oferuje swoim klientom - czerpane zarówno przez klienta jak i przez firmę z zastosowania zasad CRM i systemu informatycznego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject CRM pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject budowanie relacji z klientem pl
dc.subject CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach pl
dc.subject klient pl
dc.title Korzyści dla klienta z funkcjonowania zasad Customer Relationships Management i systemu informatycznego klasy CRM w firmie Oponiarskiej "Dębica" S.A. pl
dc.title.alternative Clients benefits provided by customer relationship management and CRM software in "Dębica" S.A. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info