dc.contributor.advisor |
Misiołek, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Kozak Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-10T22:53:14Z |
|
dc.date.available |
2014-02-10T22:53:14Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5515 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy niniejszej jest zbadanie wpływu stosowania zasad Customer Relationships
Management wspieranych systemem informatycznym na kreowanie korzyści dla klienta
w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. W pracy została również podjęta próba zweryfikowania hipotezy głównej, która brzmi: „Stosowanie zasad CRM i systemu informatycznego podnosi korzyść, jaką uzyskuje klient w procesie współpracy z firmą”. W pracy przedstawiono
istotę Customer Relationship Management i zawarto genezę pochodzenia tej koncepcji
zarządzania oraz zaprezentowano zasady budowania trwałych związków z klientami.
Wyjaśniono pojęcie i znacznie potrzeb oraz wartości dostarczanych klientom. Opisano
najważniejsze sfery działalności firmy, które generują wartość oraz systemy informatyczne CRM i ich znaczenie w procesie budowania relacji z klientami. Przedstawiono informacje charakteryzujące badane przedsiębiorstwo. Opisano historię i specyfikę firmy, jej pozycję na rynku, strategię i wyniki ekonomiczno-finansowe. Zaprezentowano korzyści, jakie firma oferuje swoim klientom - czerpane zarówno przez klienta jak i przez firmę z zastosowania zasad CRM i systemu informatycznego. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
CRM |
pl |
dc.subject |
zarządzanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
budowanie relacji z klientem |
pl |
dc.subject |
CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach |
pl |
dc.subject |
klient |
pl |
dc.title |
Korzyści dla klienta z funkcjonowania zasad Customer Relationships Management i systemu informatycznego klasy CRM w firmie Oponiarskiej "Dębica" S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Clients benefits provided by customer relationship management and CRM software in "Dębica" S.A. |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |