Wykorzystanie outsourcingu w podnoszeniu efektywności Poczty Polskiej na przykładzie Urzędu Pocztowego Zakopane

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Guzara, Sylwia
dc.date.accessioned 2014-02-13T09:40:27Z
dc.date.available 2014-02-13T09:40:27Z
dc.date.issued 2011-12-06 12:07:51
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5626
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy jest prezentacja procesu wdrażania metody outsourcingu wykorzystanej w procesie podnoszenia efektywności Poczty Polskiej na przykładzie Urzędu Pocztowego Zakopane. Została przedstawiona ogólna koncepcja outsourcingu, jego zastosowanie, proces wdrażania oraz zalety i wady. Ocenę wdrożenia przeprowadzono na podstawie ankiety. Analiza wyników pokazała czy uruchomienie Agencji Pocztowej miało wpływ na podniesienie efektywności działania Urzędu Pocztowego Zakopane. Pokazała również szanse i zagrożenia dla działalności Agencji Pocztowej, na co zwrócić szczególną uwagę i co poprawić. W pracy scharakteryzowano również pojęcie efektywności przedsiębiorstwa oraz pojęcie restrukturyzacji. Został przedstawiony schemat wdrażania procesu restrukturyzacji oraz dokonano krótkiej charakterystyki jego narzędzi takich jak: lean management, reengineering, TQM, benchmarking. Pokazano powody i problemy związane z wprowadzaniem zmian w przedsiębiorstwie. pl
dc.description.abstract The subject of this work is presentation of the process of introducing outsourcing method to increase efficiency of Poczta Polska using Zakopane Post Office as an example and it includes the general concept of outsourcing, its application, introducing, advantages and disadvantages. Introducing was assessed based on a survey. Analysis of the results indicated whether establishing of Agencja Pocztowa increased the efficiency of activity of Zakopane Post Office. It also showed the opportunities and risks to activity of Agencja Pocztowa. The concepts of efficiency of an enterprise and restructuring were outlined. Scheme of introducing restructuring was presented and its implements were characterised such as: lean management, reengineering, TQM, benchmarking. The effect of changes in the enterprise was shown. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject outsourcing pl
dc.subject restrukturyzacja pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject rozwój pl
dc.subject wdrażanie pl
dc.subject restructuring pl
dc.subject efficiency pl
dc.subject development pl
dc.subject introducing pl
dc.title Wykorzystanie outsourcingu w podnoszeniu efektywności Poczty Polskiej na przykładzie Urzędu Pocztowego Zakopane pl
dc.title.alternative Using outsourcing to increase efficiency of Poczta Polska using Zakopane Post Office as an example pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-13T09:16:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info