Internet jako medium reklamy i determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie mBanku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Nieć Jarosław
dc.date.accessioned 2014-02-13T20:21:37Z
dc.date.available 2014-02-13T20:21:37Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5690
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest wyeksponowanie możliwości wykorzystania Internetu w działalności współczesnych przedsiębiorstw (w tym banków) – głównie w sferze promocji i budowania ich konkurencyjności na rynku. W pracy przedstawiono charakterystykę celów reklamy i poszczególnych jej form, zaprezentowano historyczny szkic ewolucji przekazu reklamowego oraz enumeratywny wykaz czynników decydujących o jego efektywności. Szczególny nacisk położono na kwestie kompatybilności zakresu i stosowanych przez firmy działań reklamowych z ich strategią marketingową. Przedstawiono katalog możliwości zastosowania Internetu w działalności firmy, zaprezentowano różne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw wirtualnych ze szczególnym uwzględnieniem orientacji na e-klienta i nieustannego wdrażania innowacji jako istotnego źródła osiągania przewagi konkurencyjnej. Zaprezentowano praktyczną analizę znaczenia i wykorzystania Internetu w działalności mBanku. W szczególności ukazane tu zostały podstawowe parametry odmienności wirtualnych instytucji finansowych od ich tradycyjnych odpowiedników. Zaprezentowano ponadto ofertę produktowo – usługową mBanku, tosowane narzędzia marketingowe (głównie działania reklamowe i eksponowanie Banku poprzez serwis WWW),i te sfery wizerunkowo – ofertowe, które sprawiają, że mBank jest zdecydowanym liderem na rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject procesy biznesowe pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject e-przedsiębiorczość pl
dc.subject bankowość pl
dc.title Internet jako medium reklamy i determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw na przykładzie mBanku pl
dc.title.alternative Internet as a means of advertising and determining competition of financial enterprises using mBank as an example en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info