Analiza przekazu promocyjnego na przykładzie reklam kosmetyków, samochodów oraz dóbr RTV

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Kowal Jakub
dc.date.accessioned 2014-02-13T21:54:15Z
dc.date.available 2014-02-13T21:54:15Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5696
dc.description.abstract Niniejsza praca poświęcona jest problematyce skutecznego i efektywnego przekazu promocyjnego przedsiębiorstwa. W erze szumu informacyjnego, jakość przekazu ma szczególne znaczenie. Wiele z istniejących rynków osiąga stadium nasycenia. Coraz trudniej jest zachęcić potencjalnych nabywców do zakupów. Dlatego też w pracy podjęto próbę określenia czym charakteryzuje się poprawnie skonstruowany przekaz promocyjny. Celem pracy jest identyfikacja cech skutecznego i efektywnego przekazu promocyjnego. Specyfiką takiego przekazu, zgodnie z modelem AIDA, jest przyciąganie percepcji docelowego odbiorcy, wzbudzanie u klienta zainteresowania ofertą przedsiębiorstwa, wywoływanie u odbiorcy przekazu chęci posiadania produktu, zachęcenie potencjalnego nabywcy do nabycia produktu. Część teoretyczna pracy została poświęcona charakterystyce samego przekazu. W rozdziale pierwszym poruszono problematykę ewolucji form przekazu na przestrzeni minionych stuleci, omówiono zagadnienia miejsca i znaczenia przekazu w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz przedstawiono charakterystykę skutecznego i efektywnego przekazu promocyjnego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject przekaz promocyjny pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject percepcja odbiorcy przekazu promocyjnego pl
dc.subject efektywność przekazu promocyjnego pl
dc.subject analiza przekazów promocyjnych dóbr kosmetycznych pl
dc.subject analiza przekazów promocyjnych dóbr samochodowych pl
dc.subject analiza przekazów promocyjnych dóbr RTV pl
dc.title Analiza przekazu promocyjnego na przykładzie reklam kosmetyków, samochodów oraz dóbr RTV pl
dc.title.alternative Analisys of company's promotion message, on a example of cosmetics, cars, RTV products en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info