dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Kowal Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-13T21:54:15Z |
|
dc.date.available |
2014-02-13T21:54:15Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5696 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca poświęcona jest problematyce skutecznego i efektywnego przekazu promocyjnego przedsiębiorstwa. W erze szumu informacyjnego, jakość przekazu ma szczególne znaczenie. Wiele z istniejących rynków osiąga stadium nasycenia. Coraz trudniej jest zachęcić potencjalnych nabywców do zakupów. Dlatego też w pracy podjęto próbę określenia czym charakteryzuje się poprawnie skonstruowany przekaz promocyjny.
Celem pracy jest identyfikacja cech skutecznego i efektywnego przekazu promocyjnego. Specyfiką takiego przekazu, zgodnie z modelem AIDA, jest przyciąganie percepcji docelowego odbiorcy, wzbudzanie u klienta zainteresowania ofertą przedsiębiorstwa, wywoływanie u odbiorcy przekazu chęci posiadania produktu, zachęcenie potencjalnego nabywcy do nabycia produktu.
Część teoretyczna pracy została poświęcona charakterystyce samego przekazu. W rozdziale pierwszym poruszono problematykę ewolucji form przekazu na przestrzeni minionych stuleci, omówiono zagadnienia miejsca i znaczenia przekazu w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa oraz przedstawiono charakterystykę skutecznego i efektywnego przekazu promocyjnego. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
przekaz promocyjny |
pl |
dc.subject |
komunikacja marketingowa |
pl |
dc.subject |
percepcja odbiorcy przekazu promocyjnego |
pl |
dc.subject |
efektywność przekazu promocyjnego |
pl |
dc.subject |
analiza przekazów promocyjnych dóbr kosmetycznych |
pl |
dc.subject |
analiza przekazów promocyjnych dóbr samochodowych |
pl |
dc.subject |
analiza przekazów promocyjnych dóbr RTV |
pl |
dc.title |
Analiza przekazu promocyjnego na przykładzie reklam kosmetyków, samochodów oraz dóbr RTV |
pl |
dc.title.alternative |
Analisys of company's promotion message, on a example of cosmetics, cars, RTV products |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |