Plan marketingowy jako kluczowy czynnik pomyślnego wdrożenia strategii na przykładzie spółki OBR-CEBEA

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Janiczek Iwona
dc.date.accessioned 2014-02-13T22:59:32Z
dc.date.available 2014-02-13T22:59:32Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5700
dc.description.abstract Środowisko w jakim działa firma ulega ciągłym zmianom stąd też strategia ma uchronić firmę przed wieczną rozgrywką między otoczeniem a organizacją. Realizacja strategii oznacza konieczność dokonywania ciągłych wyborów. Wybory te będą trafne jeśli zostaną oparte na skrupulatnie zebranych danych, które następnie posłużą do analizy przedsiębiorstwa i budowy planu marketingowego. Dane gromadzone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę z tej dziedziny będą mogły posłużyć do wdrożenia założonej strategii marketingowej i pozwolić przedsiębiorstwu na dalszą działalność i rozwój. Istotą skutecznej strategii jest stworzenie unikalności firmy, która pozwoli w sposób wyraźny odróżnić dane przedsiębiorstwo od innych podmiotów działających na rynku. Opracowana strategia marketingowa pozwoli na uzyskanie informacji o obecnej pozycji jaką zajmuje przedsiębiorstwo, a także pozwoli na określenie pozycji jaką chciałoby zająć w przyszłości i wyznaczenie ograniczeń w osiągnięciu zamierzonego celu.Cel praktyczny opracowania stanowi ocena dotychczasowych działań marketingowych CEBEA. Przedstawia fazy, etapy szybkiego rozwoju przedsiębiorstwa w poprzednich latach działania, jak również własną propozycję dalszego funkcjonowania firmy w ujęciu działań marketingowych. W niniejszej pracy autorka stara się potwierdzić tezę, iż rzetelnie opracowany plan marketingowy, oparty na stosownie zebranych i opracowanych danych ilościowych jest fundamentem pomyślnego wdrożenia w firmie strategii marketingowej. Dopiero opracowanie takiego planu umożliwia realizację optymalnych dla firmy celów, w tym zdobycia przewagi konkurencyjnej na rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject planowanie marketingowe pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject analiza portfelowa pl
dc.subject macierz BCG pl
dc.subject analiza metody „pięciu sił” M.E. Portera pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Plan marketingowy jako kluczowy czynnik pomyślnego wdrożenia strategii na przykładzie spółki OBR-CEBEA pl
dc.title.alternative Marketing plan as a crucial factor for successful implementation of the strategy; OBR-CEBEA factory case study en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info