dc.description.abstract |
Przedmiotem niniejszej pracy jest opisanie i wskazanie przyczyn oraz klasyfikacja
ukrytych przekazów, występujących w działalności gospodarczej, ze szczególnym
uwzględnieniem problemu reklamy oraz funduszy emerytalnych.
W pierwszym rozdziale swojej pracy przedstawiam pojęcie reklamy, jej rodzaje, cele oraz funkcje. Największą uwagę poświęciłam badaniu skuteczności efektu reklamy. W
tym rozdziale reklama została przedstawiona jako niezbędny czynnik do sprzedaży dóbr i
usług.
W drugim rozdziale została podjęta charakterystyka rynku ubezpieczeń emerytalnych
II filara, ogólne założenia systemu emerytalnego i jego specyfika, a także funkcjonowanie systemu emerytalnego oraz przedstawieni członkowie otwartego funduszu emerytalnego i jego rynek finansowy.
W trzecim rozdziale została przedstawiona jedna z najlepszych firm
ubezpieczeniowych ING Nationale – Nederlanden. Na podstawie tej firmy został
przedstawiony rynek otwartych funduszy emerytalnych. Została ujęta również reklama
ubezpieczeń emerytalnych, szkolenie produktowe i jego inwestycje.
W niniejszej pracy, do badań została wykorzystana literatura branży reklamowej,
ubezpieczeniowej oraz materiały szkoleniowe firm ubezpieczeniowych. |
pl |