Projektowanie efektywnej strategii marketingowej w OST Gromada w oparciu o analizę sytuacyjną firmy i marketing-mix

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sidor, Maria
dc.contributor.author Wiercioch, Maciej
dc.date.accessioned 2014-02-14T14:43:22Z
dc.date.available 2014-02-14T14:43:22Z
dc.date.issued 2011-11-14 13:29:32
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5743
dc.description.abstract Celem pracy jest opracowanie efektywnej strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa OST Gromada, działającego w branży hotelarskiej. Do jego realizacji zostanie wykorzystana analiza sytuacyjna firmy oraz marketing-mix. Na całość pracy składają się cztery rozdziały. W rozdziale pierwszym omówiono istotę strategii marketingowej. Wyjaśniono pojęcie strategii marketingowej, następnie wytypowano jej rodzaje, określono decyzje marketingowe, a na koniec skupiono się na zagadnieniu przewagi konkurencyjnej. Rozdział drugi traktuje o teoretycznym aspekcie opracowywania strategii marketingowej. Przedstawiono uwarunkowania i etapy budowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa, a następnie określono, czym jest analiza sytuacji przedsiębiorstwa. Omówiono kwestie analizy segmentów rynku i zachowań nabywców, analizy sytuacji konkurencyjnej, oceny marketingu-mix, a także analiza SWOT. Treścią rozdziału trzeciego są wybrane zagadnienia marketingu usług turystycznych. Określono istotę i rolę marketingu turystycznego, następnie zdefiniowano rynek turystyczny i scharakteryzowano jego produkt. W ostatnim podrozdziale przedstawiono specyfikę marketingu-mix w hotelarstwie. Rozdział czwarty stanowi próbę budowy efektywnej strategii marketingowej przedsiębiorstwa OST Gromada. W pierwszym podrozdziale omówiono metodologię badań własnych. Następnie opisano działalność przedsiębiorstwa OST Gromada, przedstawiono historię i rozwój firmy, następnie określono przedmiot działalności OST GROMADA i dokonano prezentacji i oceny warunków działania firmy na rynku usług hotelarskich. Dalej przedstawiono analizy i wnioski z przeprowadzonych badań. Dokonano charakterystyki działalności marketingowej firmy w świetle przeprowadzonych badań sondażowych, przedstawiono analizę SWOT dla OST Gromada oraz analizę i ocenę obecnego marketingu-mix. Ostatni podrozdział stanowi opracowanie strategii marketingowej dla OST Gromada. W pierwszym punkcie określono główne założenia nowej strategii marketingowej, następnie przedstawiono propozycję segmentacji nabywców i wybór rynku docelowego, a na koniec opracowano projekt nowego marketingu-mix. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject marketing turystyczny pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject usługi hotelowe pl
dc.title Projektowanie efektywnej strategii marketingowej w OST Gromada w oparciu o analizę sytuacyjną firmy i marketing-mix pl
dc.title.alternative Designing effective marketing strategy in the OST Gromada company based on situational analysis and marketing-mix pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-14T10:20:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info