dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Gucwa Piotr |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-16T12:30:47Z |
|
dc.date.available |
2014-02-16T12:30:47Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5827 |
|
dc.description.abstract |
Na rynku stolarki budowlanej w Polsce ma miejsce bardzo silna konkurencja. Rywalizują ze sobą firmy produkujące okna i drzwi drewniane, aluminiowe i PCV. Konkurencja ta zmusza poszczególne zakłady do stosowania różnorodnych strategii marketingowych, ułatwiających ugruntowanie pozycji danej firmy na rynku. Rosnące wymagania i szybko zmieniające się technologie sprawiają że zakłady muszą dbać swój wizerunek, podążać za nowymi trendami i walczyć o klientów. W tym wszystkim pomaga marketing, do którego każda licząca się w tej dziedzinie firma przykłada ogromną wagę. Rozbudowanie działań promocyjnych i dystrybucji oraz wysoka jakość i przystępna cena towarów jest obecnie drogą do sukcesu firmy i umocnienia jej marki na rynku. Dlatego wszystkie firmy z tej branży prowadzą badania rynku i robią „wszystko”, aby odnaleźć się na rynku rosnącej konkurencji i wymagań klientów. Niniejsza praca ma na celu kompleksową analizę i ocenę strategii funkcjonowania i rozwoju firmy „STOLBUD Grybów”, działającej w sektorze stolarki budowlanej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
zarządzanie przedsiębiorstwem |
pl |
dc.subject |
strategie marketingowe |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
polityka dystrybucji |
pl |
dc.subject |
kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
koszty dystrybucji |
pl |
dc.subject |
polityka promocji |
pl |
dc.subject |
polityka cenowa |
pl |
dc.title |
Ocena instrumentów marketingowych przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "Stolbud" Grybów |
pl |
dc.title.alternative |
Opinion about marketing implement based on the example of “Stolbud” Grybów company |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |