Koncepcje CRM i ich charakterystyka na podstawie systemów ACT!2000 oraz SIMPLE CRM

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Flasiński, Mariusz
dc.contributor.author Kracik Maciej
dc.date.accessioned 2014-02-16T13:38:54Z
dc.date.available 2014-02-16T13:38:54Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5833
dc.description.abstract Po transformacji 1989 roku Polska stała się krajem otwartym o dynamicznie rozwijającej się gospodarce, co stworzyło możliwości dla powstania nowych przedsiębiorstw. Niestety wiele spośród nich po chwilowych, kilkuletnich sukcesach przestało się liczyć na rynku. Wynika to przede wszystkim z faktu iż po kilkunastu latach warunki w Polsce uległy istotnym zmianom. Silna konkurencja krajowych i zagranicznych przedsiębiorstw, a także coraz bardziej wymagający klienci wymusiła zmiany w sposobie zarządzania firmami. Nie wystarczy już tanio wytwarzać produkty, trzeba także zwracać uwagę na obsługę klienta oraz przepływ produktów i informacji w łańcuchu logistycznym, wykraczającym poza wewnątrzzakładowy system działania. Wymusza to na przedsiębiorstwach coraz elastyczniejsze podejście, szczególnie w zakresie systemów sterowania produkcją, a także obsługi klientów po to by uzyskać przewagę konkurencyjną. Najważniejszym elementem stał się klient. Niniejsza praca przybliża powszechnie obecnie stosowany, system CRM, który jest strategią biznesową, zorientowaną na wsparcie firmy w kontaktach z obecnymi i przyszłymi klientami oraz uzyskiwaniu z tych kontaktów jak największych korzyści. CRM to nie tyle system informatyczny, co filozofia usprawniająca sprzedaż i kontakty z klientami dzięki połączeniu informacji handlowych, marketingowych i dotyczących obsługi klienta w jedną centralną składnicę danych. Odpowiednie oprogramowanie jest po prostu narzędziem umożliwiającym realizację tej koncepcji. Wdrożenie tak skomplikowanego systemu jak CRM.nie jest łatwe, a dodatkowo wymaga poważnych zmian w sposobie myślenia pracowników. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject CRM pl
dc.subject wdrożenie CRM pl
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject zarządzanie procesem sprzedaży pl
dc.subject analiza potrzeb pl
dc.subject projekt systemu pl
dc.subject FIRMA DMT pl
dc.subject SYSTEM ACT!2000 pl
dc.subject ISO pl
dc.subject firma "SIMPLE" pl
dc.title Koncepcje CRM i ich charakterystyka na podstawie systemów ACT!2000 oraz SIMPLE CRM pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info