Zarządzanie relacjami z klientem w tym zarządzanie marką jako kluczowy element systemu value based management- przykład ZM Gzella

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Plata Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-17T21:50:09Z
dc.date.available 2014-02-17T21:50:09Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5917
dc.description.abstract Budowanie długotrwałej relacji z potencjalnym nabywcą zaczyna się w jego świadomości wraz z pierwszym zetknięciem się ofertą. Aby tę relacje utrzymać niezbędne jest szereg działań mających na celu zainteresowanie go w takim stopniu by zdecydował się kupować dany produkt nie tylko przy okazji ale by stał się lojalny i ufny wobec firmy. Ważnym jest odkrycie i wdrożenie w życie pojęcia wartości, które dla obu stron stanowi wielki wyznacznik tego co istotne. Dzięki postrzeganiu wartości jako pierwszorzędnego atrybutu w komunikacji z konsumentem firma jest w stanie wypracować pozytywne skojarzenia, które prowadzić będą do coraz częstszych zakupów i pozostawiania coraz więcej informacji na temat pragnień i oczekiwań potencjalnych klientów. Niezbędne jest przy tym poznanie samego znaczenia wartości które przyczynić się może do odkrycia pozytywnych jej aspektów, a co za tym idzie, pozyskania większej ilości lojalnych klientów. Celem pracy jest zbadanie w jakiej pozycji konkurencyjnej znajduje się firma, jak również zbadanie czy pozycjonowanie marki będzie miało wpływ na pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dotychczas istniejących klientów podczas budowania ich wartości. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie wartością przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza V.PARETO pl
dc.subject CRM (Customer Relationship Management) pl
dc.subject pozycjonowanie marki pl
dc.subject Zakład Przetwórstwa Mięsnego Gzella pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject marka pl
dc.title Zarządzanie relacjami z klientem w tym zarządzanie marką jako kluczowy element systemu value based management- przykład ZM Gzella pl
dc.title.alternative Customer relationship management and brand management as a key element of value based management system – ZM Gzella en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info