dc.contributor.advisor |
Cwynar, Wiktor |
|
dc.contributor.author |
Plata Paweł |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-17T21:50:09Z |
|
dc.date.available |
2014-02-17T21:50:09Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5917 |
|
dc.description.abstract |
Budowanie długotrwałej relacji z potencjalnym nabywcą zaczyna się w jego świadomości wraz z pierwszym zetknięciem się ofertą. Aby tę relacje utrzymać niezbędne jest szereg działań mających na celu zainteresowanie go w takim stopniu by zdecydował się kupować dany produkt nie tylko przy okazji ale by stał się lojalny i ufny wobec firmy. Ważnym jest odkrycie i wdrożenie w życie pojęcia wartości, które dla obu stron stanowi wielki wyznacznik tego co istotne. Dzięki postrzeganiu wartości jako pierwszorzędnego atrybutu w komunikacji z konsumentem firma jest w stanie wypracować pozytywne skojarzenia, które prowadzić będą do coraz częstszych zakupów i pozostawiania coraz więcej informacji na temat pragnień i oczekiwań potencjalnych klientów. Niezbędne jest przy tym poznanie samego znaczenia wartości które przyczynić się może do odkrycia pozytywnych jej aspektów, a co za tym idzie, pozyskania większej ilości lojalnych klientów. Celem pracy jest zbadanie w jakiej pozycji konkurencyjnej znajduje się firma, jak również zbadanie czy pozycjonowanie marki będzie miało wpływ na pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dotychczas istniejących klientów podczas budowania ich wartości. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie wartością przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
analiza V.PARETO |
pl |
dc.subject |
CRM (Customer Relationship Management) |
pl |
dc.subject |
pozycjonowanie marki |
pl |
dc.subject |
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Gzella |
pl |
dc.subject |
analiza SWOT |
pl |
dc.subject |
marka |
pl |
dc.title |
Zarządzanie relacjami z klientem w tym zarządzanie marką jako kluczowy element systemu value based management- przykład ZM Gzella |
pl |
dc.title.alternative |
Customer relationship management and brand management as a key element of value based management system – ZM Gzella |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |