Ocena pozycji konkurencyjnej Tarnowskiej Fabryki Okien OKNOTAR

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pająk, Wojciech
dc.contributor.author Solak, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-20T12:28:20Z
dc.date.available 2014-02-20T12:28:20Z
dc.date.issued 2011-09-26 19:26:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6080
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest określenie i ocena pozycji konkurencyjnej firmy OKNOTAR. Opracowana analiza sektora, potencjału firmy oraz jej pozycji ma na celu przedstawić fakty dokonania, ewentualne problemy, które mogą wyniknąć w czasie działalności przedsiębiorstwa na rynku w bliższym czasie, oraz propozycje rozwiązań jakie przedsiębiorstwo powinno zastosować w celu usprawnienia swojej działalności i umocnienia swojej pozycji w branży. Realizacji tak sformułowanego celu badawczego podporządkowano strukturę i zawartość pracy. Przeprowadzone badanie ma na celu uzyskanie wielu informacji dotyczących kluczowych elementów, wpływających na sytuację przedsiębiorstwa. Dzięki rozmowie z pracownikiem tej spółki opisano jej historię i rozwój. Na podstawie licznych materiałów wewnętrznych uzyskanych z Działu Handlu i Marketingu spółki scharakteryzowano produkty i usługi oraz określono zakres jej działania. Ponadto uzyskano informacje na temat realizowanych strategii przez firmę oraz sektora w jakim się znajduje. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject działalność przedsiębiorstwa pl
dc.subject firma OKNOTAR pl
dc.title Ocena pozycji konkurencyjnej Tarnowskiej Fabryki Okien OKNOTAR pl
dc.title.alternative The assessment of the competitive position of the Tarnow window company OKNOTAR pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-20T09:33:10Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info