dc.contributor.advisor |
Pająk, Wojciech |
|
dc.contributor.author |
Solak, Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-20T12:28:20Z |
|
dc.date.available |
2014-02-20T12:28:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-26 19:26:00 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6080 |
|
dc.description.abstract |
Głównym celem pracy jest określenie i ocena pozycji konkurencyjnej firmy
OKNOTAR. Opracowana analiza sektora, potencjału firmy oraz jej pozycji ma na celu
przedstawić fakty dokonania, ewentualne problemy, które mogą wyniknąć w czasie
działalności przedsiębiorstwa na rynku w bliższym czasie, oraz propozycje rozwiązań
jakie przedsiębiorstwo powinno zastosować w celu usprawnienia swojej działalności
i umocnienia swojej pozycji w branży.
Realizacji tak sformułowanego celu badawczego podporządkowano strukturę
i zawartość pracy.
Przeprowadzone badanie ma na celu uzyskanie wielu informacji dotyczących
kluczowych elementów, wpływających na sytuację przedsiębiorstwa. Dzięki rozmowie
z pracownikiem tej spółki opisano jej historię i rozwój. Na podstawie licznych
materiałów wewnętrznych uzyskanych z Działu Handlu i Marketingu spółki
scharakteryzowano produkty i usługi oraz określono zakres jej działania. Ponadto
uzyskano informacje na temat realizowanych strategii przez firmę oraz sektora w jakim
się znajduje. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
konkurencyjność |
pl |
dc.subject |
działalność przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
firma OKNOTAR |
pl |
dc.title |
Ocena pozycji konkurencyjnej Tarnowskiej Fabryki Okien OKNOTAR |
pl |
dc.title.alternative |
The assessment of the competitive position of the Tarnow window company OKNOTAR |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-02-20T09:33:10Z |
|