Reklama narzędziem manipulacji w rękach mediów telewizyjnych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Czoch Maria
dc.date.accessioned 2014-02-23T18:06:41Z
dc.date.available 2014-02-23T18:06:41Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6178
dc.description.abstract Przedmiotem niniejszej pracy jest więc przybliżenie działania reklamy, która stosuje techniki perswazji i manipulacji oraz sprawdzenie czy reklama, dzięki tym technikom wpływa na konsumentów. Praca porusza również problemy związane z konsumpcyjnym stylem życia oraz bada ich występowanie w rzeczywistości. W pracy omówiono funkcje, jakie pełni reklama w przedsiębiorstwie oraz głównie w społeczeństwie. Przedstawiono zagadnienia związane z zastosowaniem psychologii w tworzeniu reklam. Omówiono czynniki zewnętrze wpływające na decyzje konsumentów oraz pojęcie perswazji i manipulacji. Następnie scharakteryzowano rodzaje segmentacji rynku, które mają na celu wybór grupy docelowej. Przedstawiono obraz mediów, które są pośrednikiem w nawiązywaniu kontaktu reklamodawców z konsumentami oraz opisano powiązania reklamy z mediami oraz rolę reklamy w mediach. Dokonano analizy, czy konsumpcyjny styl życia, kreowany przez reklamę jest obecny w naszym otoczeniu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia konsumenta pl
dc.subject przekaz reklamowy pl
dc.subject manipulacja i perswazja pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject media pl
dc.subject kultura masowa pl
dc.title Reklama narzędziem manipulacji w rękach mediów telewizyjnych pl
dc.title.alternative An advertisement - a tool of manipulation in hands of television media en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info