Szkolenia jako narzędzie podnoszenia efektywności pracy przedstawicieli handlowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Sanbak, Alina
dc.date.accessioned 2013-09-10T09:26:48Z
dc.date.available 2013-09-10T09:26:48Z
dc.date.issued 2009-03-24 12:41:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/619
dc.description.abstract Głównym celem pracy było wykazanie, czy właściwie zorganizowane i regularnie prowadzone szkolenia wpływają na wzrost efektywności pracy przedstawicieli handlowych, stanowiących pracowników filii firmy Zepter Poland Sp. z o.o. w Nowym Sączu. Dążąc od osiągnięcia przyjętego celu, praca została podzielona na dwie części. Część pierwszą, składającą się z dwóch rozdziałów, oparto o dogłębną analizę fachowej literatury przedmiotu, poruszając omawiane zagadnienia od strony teoretycznej. W rozdziale pierwszym skoncentrowano się na istocie efektywności pracy przedstawiciela handlowego. Sporządzono i przedstawiono charakterystykę osoby przedstawiciela handlowego, a następnie omówiono złożoność pojęcia efektywności, specyfiki jej pomiaru i czynników ją determinujących. W rozdziale drugim poruszono kwestie procesu szkoleń w organizacji, przedstawiając miejsce szkoleń w procesie rozwoju zasobów ludzkich, omawiając pojecie i rodzaje szkoleń oraz przedstawiając charakterystykę procesu szkoleniowego i czynników wpływających na wzrost jego efektywności. Kolejne dwa rozdziały niniejszej pracy stanowią drugą jej cześć, opartą o przeprowadzone badania na grupie przedstawicieli handlowych, stanowiących pracowników filii firmy Zepter Poland Sp. z o.o. w Nowym Sączu. Rozdział trzeci obejmuje metodyczne zagadnienia badań własnych, uwzględniając zastosowane metody badawcze, charakterystykę firmy i badanej grupy. Ostatni, czwarty rozdział koncentruje się z kolei na analizie wpływu programu szkoleniowego na wzrost efektywności pracy przedstawicieli handlowych w świetle wykonanych badań, przedstawiając charakterystykę programu szkoleniowego badanej firmy i jego wpływ na podnoszenie efektywności. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject efektywność pracy pl
dc.subject szkolenia pl
dc.subject szkolenia pracowników pl
dc.title Szkolenia jako narzędzie podnoszenia efektywności pracy przedstawicieli handlowych pl
dc.title.alternative Training as a Performance Improving Instrument of Sales Representatives pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-09-05T12:59:44Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info